İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
halkı mutlak etkiliyor yakanda pire bit lafı halkı mutlak etkiliyor halk seviyor aşk şiiri döküyor gözyaşı iri her yüzbin şiirden biri halkı mutlak etkiliyor çarpıyor gibi sana tır aşk bağrı deler kanatır dividi hokkaya batır halkı mutlak etkiliyor masal olsa bile bil ki dağda ki kurt ile tilki yine sevgi aşkın ilki halkı mutlak etkiliyor hoca ile yap pazarlık verir gevşen ve nazarlık fakat hortlaklı mezarlık halkı mutlak etkiliyor eski bina yıkılması depremde sağ çıkılması ve gırtlağın sıkılması halkı mutlak etkiliyor yılan akrep atıp koyna sok kılıç ümüğe boyna halka tak burnuna oyna halkı mutlak etkiliyor buzu kır suya dal kar kış yağcılık yapmıya kalkış haddinden aşırı alkış halkı mutlak etkiliyor üç beş köçek ve çalgıcı kaptan kusto tür dalgıcı bağımsız hakim yargıcı halkı mutlak etkiliyor içi para dolu kutu marazın sari akutu karı da zümrüt yakutu halkı mutlak etkiliyor anlıyor güzel sanattan şaşmaz ızgara kanattan yunaytıd kalırs benetton halkı mutlak etkiliyor çok filim sarsıyor bizi çıkmıyor yıllarca izi bihter adlı yerli dizi halkı mutlak etkiliyor yüzde sakal başta kavuk horoz gibi öten tavuk cem yılmaz isimli lavuk halkı mutlak etkiliyor van gölün de bir kilise hababam türün de lise lider karizmatik ise halkı mutlak etkiliyor asma yaprağın solması bu sebeb biber dolması şairin gerçek olması halkı mutlak etkiliyor alır gönlünü kişinin bir çok erkeği dişinin şair erbabı işinin halkı mutlak etkiliyor..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |