Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
sen de Ay'ın sürgünde olduğu gecelerde. ellerini sevdiceğin ellerine bırakır gibi, rüzgar olup savurur gibi umudun közlerini ruhunu bedenin hapsinden azad edip gönüllü tutsak eder misin bir yıldıza gözlerini........ . . sen de, sen de başını yüreğini alıp yenik düşmek pahasına dalgalara tüketmek pahasına candan - kandan, dost ağlayıp düşman gülerken arkandan. kafa tutup,okyanus denilen o acımasız suya gitmek dilermisin o meçhul ada'ya......... . . sen de, sen de direnebilir misin yüreğindeki kalabalıkla ıssızlığın yalnızlığına.. aşka tövbe edip, yıldızlara sevdalanarak tövbeni bozar mısın... sevdanın cezbine kapılıp o ada'nın kumsallarına dalgaların utanıp silemeyeceği şiirler yazar mısın...... . . ve sen, ve sen,kanatlanan yüreğimin aşiyanı... bir sabah karşına çıksam yüzünü yıkadığın sahilinde, beni Sen eylemişliğimle yorgun vuslata ermişliğimle zinde. bölsem yüreğimi herbir kum tanesine şiirlerimi meze etsem. rakı sunsam gül yaprağı kadehte, yokmuşumcasına gelip - geçer misin... ya da geceye yıldızları serpercesine,yüreğini yüreğime katıp benimle içer misin................... . ...........................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KeMaNcI^^....., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |