Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
/...Ey Aşk! Sana git demedim Gül'e dokundun, dikenini hor gördün Oysa böyle olsun istemezdim Şimdi dağıttıkca bu şehir aklımı Koşar adımlarla topluyorum parçalarımı.../ kıpırtısız bir günün sımsıkı örgülü sisli bir Londra sabahı hayata yeni bir adım atma telaşı içinde adresıni şaşırmış evhamlı bir kuş'un ayağına bastım ne yapacağımı bilemez halde bakındım etrafıma nasıl izah etmeli bilmem ki parmaklarımı kanatırken gagası avuçlarıma doldu acı iniltileri böbürlenen kuru soğuğa inat yanımda, illegal adımlarla yürüyor suskunluğum ayaz kesiyor kahrolası yüzümü kesintisiz üşütüyor parçalı bulutlu hayatımı adalet tanrıçasının güzelliği şiddetten uzak caddelerde cicili bicili kıyafetiyle gezinirken her sokak başında bir kamera türlü türlü film kareleri düğümleniyor şehrin boğazına /...Ey Aşk! Artık yoksun, sensiz bir yaprak dökmüyor Yüreğimin duygu sokağı, kucak dolusu salt yalnızlığımla ruhum uykuda, akortsuz sesinle uyandır beni.../ saçlarına dolandığım şehrin içinde bir bit yeniği ararcasına etrafında daireler çiziyorum attığım her adımda kendimle konuşuyorum seni anlatıyorum tekleyen kalbime her gece unutkanlık otururken aklımın boş odasında biyografik öyküler anlatıyorum yanıma uzanan kibirine saçmalamama yardımcı oluyor hayranlıkla dinleyen gururun /...Ey Aşk! kapıların yoktu, ışığını gördüm girdim içeri Kalbimin ayaklarına basarak, dışarı attın beni.../ sustum! kulaklarım kabarmaya başladı gecenin ağzına "lafı gevelemeye gerek yok" diyorum yeni bir adım atma çabası mutlak olacaktır gaglayıp da kaçanda ah bilsem! bilsem ki çatlar duvarların bir dilek tutup ben'li bir cümlenin dudaklarına buseler kondurur salıveririm yüreğimin dehlizlerine ağzındaki sen'li bir cümleye gelip sarılması için /...Ey Aşk! Sana git demedim, düşün ki! katlayıp da çöpe attığın hayat Bir zamanlar mikroplu elleriyle sana yarabandı uzatandı Bir şiir gibi ol, başın dik, yüreğinin güvertesinde uçsun martılar.../ Sevda Gencer..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |