Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
Bu ne perhiz Bu ne turşu Ne iştah, ne havsala Disko çıkışı iki yol ağzı Abaza kalmış pala, bıçak Ah o avare kaldırımlar çocuğu Bayram yapıyor çıkmaz sokak Doksan yıl önce denize dökülmüşler Geldikleri gibi gitmişler Sabah ezanında nara basıyor Disko çıkışı, bar çıkışı proletaryalar Vatan, millet, bayrağım Gandi orucunda Çokça hırs, az iman Çıfıt çarşısı bir yürek Kimlik kurtaran ikbal Kimse yok mu? Daha büyük bir vebal Tek bayrağım İslamiyet Hani kayıtsız, şartsız ortak değerler Tahıl takviyesi Mısır Çarşambaya Perşembe diyen kambur Dönüyor hamamda fırfır Aristokrat haçlarını kırarken Gamalı haç yapan kafir Kahvesini içmeden Arap olduk Mareşal yardımları biten Amerikalı Ak Partim kop dünyaya Halkımız bas pedala Yakalanma, çapaçula, Vandal’a Şeytan topunun vur başına, Müslüman Mursi perişan Kahire’de sarhoş ağarıyor tan İstanbul’da ‘Çakkıdı’ Cin tutmuş toplumunu Toparlayın çabucak O merhumu sorun nerede Lahavle çeksin beş N, bir K Bekle gör gümüş zurna, çifte davul Artık sofra, kalem hokka Neler oluyor hayatta Çok güldürdün Çarli Çaplin, Açık alan ağlat bizi Her yerde biten üç ahbap çavuşluk Gazda kalana demirhindi Su tutana drenaj At menajı değil eski Veli Efendi, Sürmenaj efendim sürmenaj, “Güzelliğin gerçek değil, Eğil salkımsöğüt eğil” Bu sendeki sevmek değil, Büyük metnin en son eki.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |