Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
Kül rengi sevdalardı güneşimiz. Bir elimizde yalnızlık, Diğerinde hep umut. Ne altmışlar kadar şanlı, Ne seksenler kadar yanlı, Renksiz hayallerimizle izlerken trenleri, Gökkuşağı öyle uzaktı ki! Yetmişlerde gelmiş darbe çocuklarıydık Balkonlarda yeşeren sardunyalardı annemiz. Bir gözümüzde yollar, Diğerinde hep korku. Bir kaç nota kadar yaslı Bazen de güller kadar nazlı. Yalancı emzik şekerlerle dönerken köşeleri, Gerçekler öyle acıydı ki! Yetmişlerde gelmiş hüzün çocuklarıydık Aşka yabancı dervişlerdi hikayemiz. Bir yanımızda deniz, Diğerinde hep özlem. Kalmak istesek sağanak yağışlı, Gitsek önümüz karlı. Kağıttan gemilerimizle aşarken enginleri, Dalgalar öyle yırtıcıydı ki! Yetmişlerde gelmiş rüya çocuklarıydık. Yoklukla bütünleşen masallardı tesellimiz. Kayıp bir babanın gittiği günle, Hiç gelmeyen sevgilinin dönüşüne kadar ömrümüz. Yaşamak zor ölmekten Sevmekse terk etmekten. Bomboş duvarlara kazırken isimleri Geçmiş öyle sarıydı ki! Yetmişlerde gelmiş isimsiz çocuklardık, Heybesi sırtında seferilerdi kimimiz Cihana bedel evrenlerde Denizdik,Özgürdük,Barıştık... Eskiden sarılırdık, Şimdiyse kayıptık. Körleşmiş gözlerle okurken Mesneviyi, Zaman öyle hercaiydi ki!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Devrim BAŞARIR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |