..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Uğur Can Dalga




28 Mart 2013
Ne Muhteşem Cennet!  
Uğur Can Dalga
Galiba bu aralar kargaşalarla fena halde uğraşıyorum.


:ABBB:

Ne Muhteşem Cennet, Nutkum Tutuldu

İçimde kımıldayan bir şeyler vardı ve ben bunu farkedebiliyordum. En azından uyuşturabilirlerdi veya özel bir karışımı ağzıma döküp uyutabilirlerdi. Ama onlar yine canice davrandılar. Arkamda birileri vardı ve fısıltıyla konuşuyorlardı.
Ben neler olup bittiğini anlamaya çalışırken onlar derilerimi çoktan yırtmışlardı ve tanımadığım biri kemiklerime oyuk açmak için debeleniyordu. Bu kadar hevesli birine yapabileceğim en büyük iyilik ona tüm organlarımla rahatça oynaması için teslim olmak olurdu. Belki de bu benim tasvirimdeki o büyülü cennete ulaşmam için yaratıcının sunduğu bir fırsattı.
O cennet ki zaten bu dünyadaydı ve benim beynimi kasıp kavuran safsatalarla dolu bir kazanla muhattap olup olmayacağımdı. Belki de cennet dedikleri o gizde sarı alevleri görüp dumura uğrayacak ve en kötüsü de haşlanacaktım… NE MUHTEŞEM CENNET !
Silindir şeklinde bir enjektörle kemiklerime ,esasen oyuklara, bir sıvı akıttılar ve üzerini kaynar kireçle sıvadılar. Şimdi, cennet umrumda değil ahbap…
Eskiden bir hayatım vardı.Çoraplarımı bulanık nehirlere fırlattığım bir hayattı. Bastığım topraktan ölü kokusu gelmiyordu. Gömülü kemikler beni selamlamıyordu.
Mutluydum, mutluyum. Ama o zamanki bahtiyarlığım bana huzurla birlikte sunulan bir sofradan ibaretti. Hepsi bu.
Eskilerden bir arkadaşım vücudundaki sinir uçlarını tespit eder ve oraları karanfil suyuyla ovardı. Bunu yalnız başına yaptığını söylerdi ve ben ona hiçbir zaman inanmazdım. Doğrusunu isterseniz hala inanmıyorum.
Sinir dedik de eski hayatıma dönmeden edemiyeceğim. Benim işim tabanlarımdaki sinirlerleydi. Ama o zamanlar oraları karanfil suyu okşamazdı. Çimenlerde gezinirken ıslak toprak onun misyonunu katbekat üstlenirdi. Karanfil de neyin nesi, koca bir saçmalık.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Peynire Sinen Muz Aroması [Öykü]
İkircikli Failler'i Hatırladınız mı? [Öykü]
Tılsımlı Boker - 1 [Roman]


Uğur Can Dalga kimdir?

Daha önce burada izde olmuştu ve iyi sonuçlarım da. . . Yine aranızdayım. Yeni maceralarımla buralardayım


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Uğur Can Dalga, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.