Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Başlar hikayemiz seninle Bir çadır,Bir kısrak… Başka da bir şeye ihtiyacımız da yoktur ki…. Beyaz tenliyizdir aslında Kızıl renk sevdamızın Tenimize vurmasındandır….. Çadırda Tek Vücut,tek inilti Tek Fısıltı; Kollarımız Birbirimize yastık olanda……. Şahidimiz; Üstümüz de ki Dolunay……….. Yukarılara bakarken Gözlerindeki karanlık nokta Kıvılcımlar saçmakta……… Özgürlük ruhu Çağırmaktadır bizi Baksana Karşı Zirve ye Duman haber vermekte…… Yollarda Kısrak üzerinde Sen yeleleri tutanda Ben de senin kokunla yananda……… Gelen sis; Zemherinin habercisi Rehberimiz; Çoban Yıldızı,kayıptır artık Ay……… An gelir Kısrak biter,Çatlar Vurulur da Dönüş yoktur. Gözlerinden bellidir…. Yollara vuralım sevdam Çıkalım yücelere Bırakma ellerimi… Ben Önüne geçmeyeyim Kimbilir belki de peşinden gitmen Gereken kadar Cesur değilimdir……….. Aradığın Öncün olamayabilirim……….. Sevdamızı eşit yüklenelim Kimseden yana olmasın Kızıl tenlim Benim önümde yürümeye heveslenme Zira benim önümde yürüyecek Kadar Asaletin olmayabilir…………… Senin takipçin olmayabilirim………… En doğrusu nedir bilirmisin? Eşit Sevgi,eşit emek, eşit ölüm Ellerimiz kelepçelensin birbirine Eşitlenelim,Tek Vücut; Hayatın bütün badirelerini Zorluklarını,Sarsıntılarını Birlikte yan yana karşılayalım…….. Elele tutuşduğumuzda Günahlarımız dökülsün Sevincinden Gözlerimiz birbirine rapt edilmişken Melekler alkışa dursun bizi………. her şeyi birlikte yaşayalım. Birlikte aşalım zorlukları… Venüs dağında dolaşırken….; Bırakta Mis kokular arasında Tohumlarını birleştirelim yarınlarımızın………. Yan yana; sen beni, ben seni göreyim,ikimiz eşit olalım……….. (Bir Kızılderili Atasözünden esinlenilerek yazılmıştır)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |