Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
İyi bak ne görüyorsun? -TÜRK -KÜRT Veya -KÜRT -TÜRK…. Dört harf; iki kelime Varmıdır Cihanda başka misali T ile başlamışsak K ile bitirmişiz Tarihe bir bak; Malazgirt,Çaldıran Hamidiye Alayları Sarıkamış… Allahu Ekber….! K ile başlamışsak T ile bitirmişiz….. Çanakkale Sakarya ve Dumlupınar…. İşte Antep,işte Urfa ,İşte Maraş… Sadece yer değiştirmiş iki harf… Hep bunlarla karşılamışız yedi düveli Açlığı,Hüznü,Elemi… Dört harfte birleşmiş kaderimiz Sırt vermişiz birbirimize… Sen bakma; Mason tarihçilere Bin yılı aşmış Çilelerimiz.. İnanmıyorsan sorarsın Yoncaya ve Dut ağaçlarına… De hele De…: Hepimiz Çocuklarımıza Bir lokma helal ekmek götürebilmek için Didinmiyormuyuz Takvimde… Çıkarsan onları Ne sebebimiz varki geriye? Bak: İyi oku TÜRK KÜRT… Dört harf ,ortak gükyüzü Ortak umut,ortak çile… Hele Kardaş,Kardaş…. -Niye demiyorsun ki; ‘’Gönül Bayramı’’ veledleri İçimize soktu bu fitneyi -Niye demiyorsun ki; Onlar önce Analarına bir sorsunlar: ‘’Kim bıraktı bu tohumu Döl Yatağına’’ Çünkü; ancak Veled-i Zina ortalığı karıştırır Kışkırtır kardeşi kardeşe…. Bizim soyumuz nesebimiz belli Çok şükür… Çünkü; sen ondansın,o bundan Demek neye, kime yarayacak Biliyoruz ki anca; Veled-i Zina laf gezdirir… -Niye demiyorsun ki; Korkmadan,lafı dolaştırmadan; -Kahrolsun Ortadoğuyu parselleyenler Büyük Ortadoğu hülyası ile müslümanı ağlatanlar… İslam zenginliklerini peşkeş çekenler…. -Yaşasın Anadolu Kardeşliği… -Kahrolsun Siyonistler -Kahrolsun Emperyalizm -Ve ‘’Gönül Bayramı ‘’Piçleri….. -Her şeyin bir ilki var; Bu ilk olsun… Bu yeni bir başlangıç… -Yaşasın ortak dört Harfli kardeşlik… De işte; de…; -Şimdi demeyeceksin de ne zaman diyeceksin.?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |