Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
.n.a.s.ı.l...k.a.n.a.r/.ı.m sözüne: karşında gördüğün yürek,basma entarili bez bebekdi çocukluğumda kalan.. yokluktur benim nefsimi öldürüp ,ruhumu ayartan.. varlıklara bürünmüş şu kokuşmuş ellere bakın..eldiven gibi takmışler elerine derilerini... gözbebeklerimin doğurduğu gözyaşı..sizin filimlerde döktüğünüz sahte yağmurlardan korkmuyor... berekettir benim gözlerimden dökülen ! ister yağmur deyin;ister gözyaşı... gökyüzüne attığım imzadır duam.. toprağın kalbini yarıp semanın ellerinde yeşeren.. kahretsin...demeyecek yüreğim... yaşa ve gör güz mahşerinde salkım saçak cehennem yangınını .ben bir kere yandım ama...sen yandıkça yeniden yepyeni bir ""sen" olacaksın. suskunluğum bu yüzden..bu yüzden güllerin dili mühürlü.. hadi bakalım...yak bu gece daha şehrimi kalbinin ortasından... patlat fosforlanmış ışıltılarını.. .başımdan dökülenlere "nur" niyetine cennetime saklıyorum. patlat kalbinin kadehini bu gece daha.. .benim gözlerim; benim göz bebeklerim unutsun uykusundan aldığı hazzı.. hicrete mekan mı kaldı.. kaç göç yangını alır beni yüreğine !ibrahim'e serinlik bahşeten ey ateş!! muhammed ummetini şu an durumu ne? alıp beni ortadan ikiye bölsende,göğsümde ki aşk ile kat kat coşan iman...ve ben -*-davamdan ayrılmam...-*- al beni sürgün et! al beni çarmıha ger! -*- ...ve al ellerimi at ateşin içine?ne çıkar bundan? yetişmez mi sandın İBRAHİM'e bir damla su götüren GÜVERCİN ! GÜVERCİNİM AK GÜVERCİN'İM....haah !şunu bileydin.. ,, sonsuzluğa cennetin bahçesinde mühürleneyim.. ürkütme beni şair,ürkütme beni şiir fizahlanan sözlerinin kelepçesiyle.. gözlerimi yakıyor sözlerindeki ihanet.. söz susar,nefes kanar bu gece...ey yüreğim sabret.!.. ___*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*--*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*______ umudun rüzgarını gönderiyorum senin kalbine...ey suskun şehir..kardeş yürek..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © PINAR ÖNALAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |