..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Din > PINAR ÖNALAN




14 Ekim 2007
Görmeden Sevmenin Zirvesi Üveysss...  
ÜVEYSS

PINAR ÖNALAN


sen gibi SEVEMEZ Kİ hiç kimse Sen gibi kimse gelmedi bu alame Sen gibi kimse gelmez de... ÜVEYS canlar canı ÜVEYS Görmeden sevmenin zirvesine çıkmış Yemen illerinin Veysel Karani'si...


:BFBG:

sen gibi SEVEMEZ Kİ hiç kimse
Sen gibi kimse gelmedi bu alame
Sen gibi kimse gelmez de...
ÜVEYS canlar canı ÜVEYS
Görmeden sevmenin zirvesine çıkmış
Yemen illerinin Veysel Karani'si...

Aşkını tarif ediyorum diyemem.Senin aşkını tarif etmeye benim gücüm yetmez.Hayran kaldım yüreğine...
Görmeden sevmenin zirvesine varan canlar canı ÜVEYS...
Hasta annenden başka kimin vardı senin...Dünya gözüyle göremedi seni biriciğin,cennetin.
Yemen illerinin garip çobanı canlar canı ÜVEYSS...
Anneciğini doktara götürmenle başladı aşkın senin...doktara verecek paran bile yoktu...sırtındaki cüppeni çıkarıp verdin...
Gözü gönlü varlığa tok bir garip çoban ÜVEYSS...


Koyunlarla olan halin bile bambaşka...
Sanki sen koyunları gütmüyorsun da; ruhunun şefkat kollarıyla onları sarıyorsun...Yemen illerinin VEYSEL KARANİSİ...
Yokluğun babası sensin...açlıktan hıçkıran minik yavruya uzattığın sıcak ekmeğin kokusu buralara ulaşıyor sanki...
Anneciğini doktora götürdüğnde duymuştun peygamberin ismini...O anda sanki MECNUN oldun...MUHAMMED ismi(S.A.V)yüreğini öyle bir titretti ki...dilinden hiç düşürmez oldun.Üveys oluşunu bile unuttun...Gördüğün herkese ONDAN bahsediyorsun...

Aşk ki;seni senden uzak etti...
Aşk ki; seni MUHAMMED'E (s.a.v) doSt eyledi...
Aşk ki; seni yemen illerinin VEYSEL KARANİSİ seçti...
VEE aşkın ki; rabbin huzurunda duası mutlak kabul olunan kul eyledi....
Sevgililer sevgilisinin sevgilisi ÜVEYSS...

Efendimizin yanından gelen bir atlıya
"PEYGAMBER BANA SELAM GÖNDERDİ Mİ?"deyişin çıkmıyor aklımdan...
O'nun bir SELAMI senin için cihandaki herşeye bedel...yüreğin hasretle kavrulurken bilemedin ki;
dünya gözüyle vuslat yok sana...
Şimdi gözyaşı döksün senin için dağlar taşlar...canımın canı üveyss..

ne mübarek bir evlatsın ki;aşk ile SEN SENDEN OLDUN,KENDİNİ UNUTTUNDA anneciğin razı olmadığı için peygamberi göremiyorsun...sen gibi varmı bir tane daha CANLAR CANI ÜVEYS...

Birgün zarif sesinle ""anneciğim peygamberi görmeye gideyim mi?""dedin de
üveysin'den ayrılmak istemeyen annentitrek sesiyle""üveys beni kime bırakıyorsun ,yavrum""deyince sen yine hüznünü kalbine gömdün...gözyaşların kan oldu aktı içine...
GÖRMEDEN SEVMENİN ZİRVESİNE ULAŞAN CANLAR CANI ÜVEYSS...bize de dua et,ne olur..biz de aşkın hasına ulaşalım...öylesine kalbini O'NA bağlamışsın ki...sevdan seni bırakmadı biran bile.vazgeçmedin çok sevdiğinden..

Birgün tekrardan ağlamaklı bir sesle""anne ne olur birkerecik bırakta peygamberi göreyim""dedinde şefkatli anneciğinin yüreği dayanamadı buna...
heyecanlı sesle ""GİT ÜVEYS;GİT EVLADIM, benden de SELAM götür peygambere ..ama ne olur kalma hemen dön ÜVEYSSS oğlum,dedi...

Üveysin yanmış,kebab olmuş yüreği dayanır mı?...bu hasrete artık...kuş olduda uçtu sanki...ÜVEYS tıpkı bir ÜVEYİK KUŞU oldu...hasreti vuslata döndürmek için çölleri geçti aşkının hızıyla...nura koşan ayaklarının bastığı yerler GÜL oldu ,gül gibi koktu...çöller can buldu misk kokan ayaklarında...canlar canı üveys coşkun ırmaklar gibi aktı bir anda...
ÜVEYSS görmeden sevmenin zirvesi;sen gibi var mı bir can daha bu cihanda...

Peygamber hasretinden yandıkça yandın...ve bastın ayağını
çok sevdiğin topraklara...eğildin kapısının eşiğini öptün defalarca...gözyaşlarını bıraktın inci gibi sevgilinin toprağına...kalbin sanki yayından fırlayacak ok gibi...üstünü başını düzelttin EN SEVGİLİ seni görecek sanıyordun...kapısını tıklatın ,elinle yüreğini tutarak...kapının yarım açılışı seni heyecanlandırdı..hemencecik edeple kenara çekildin..
"ben peygamberi görmeye geldim ",dedin titreyen sesinle...ne yazık ki peygamber sefere çıkmış vuslata eremedin,hasreti dindiremedin üveyss...şimdi ağlasın senin için dağlar,taşlar...
oysa anacığın izin verseydi peygamber birgün sonra seferden dönecekti..görecektin sevgililer sevgilisini...
"yemen'den garip bir çoban geldi sizi görmeye ,selam söyledi deyin dedin ve anacığının izni olmadığı için kalamadın...
sen ki,böylesine özlemle yandığın halde anne sözünü dinledin ve geri döndün...anneciğine sırt çevirmedin,bu zamanki gençler olarak annelerimizi nasıl üzüyorsun..bir bilsen,bu halimizle bizi sevmezsin ki sen..şimdi dağlar,taşlar saygısızlığa ateş saçıyor,bulutlar buyüzden yağmur göndermiyor...yanalım ki halimize hemde nasıl yanmak...halimiz içler acısı ÜVEYSS..görmeden sevmenin zirvesini yapmış canlar canı üveyss..

Arayı arayı bulsam izini,
izinin tozunu sürsem yüzüme ..dedinde yollara düştün yine...vuslat sana sırtını döndü bu dünyada üveyss...kavuşamadan göçmüş gül kokulu MUHAMMEDD(s.a.v)
Medine'ye varamadım gül kokusu alamadım
ben RASULE doyamadımm
yaralıyam,yaralıyam,yaralıyammm...
şimdi paramparça olsun dağlar,taşlar...
hiçbir vuslat ;vuslat olamaz artık...

SEN, görmeden sevmenin zirvesi üveys
SEN,anne hatırını sayan
SEN,peygamber aşkıyla yanan
SEN,emanetin kutlu sahibi...canlar canı şerefli çoban
.................................................YEMEN'İN garip çobanı
............................................şimdi görmeden RESUL AŞKIYLA yanmayı hissettir bize...
Ben seni çokkkk sevdim gönlümde taht kuran ÜVEYSSS...

05.10.07 Pınar Önalan






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın din kümesinde bulunan diğer yazıları...
(+) Sesin Geldiği Yöne... Korkma!.. Git
Keşkenin Beşiğinnde Sallanmayalım…

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevda Masalı...
__yolcu Buruk Başı Gerek__
___aşkın Gözü____
Kuş Dili
- * - Ak Güvercin - * -
____dilden Dile Düşürdün Beni! Ey Kalbim! _______
__kıymetsiz Kadınlar___

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tebessüm-i Aşk... [Şiir]
Ben Buralı Değilim... [Şiir]
K'adın [Şiir]
Sen Gelmişsin,şeyhim [Şiir]
___adına Hayat mı Desem! [Şiir]
... Sencileyim [Şiir]
Turnam'... [Şiir]
Turnam'1 [Şiir]
... Gelse'm [Şiir]
____sadr - I Cihan_____ [Şiir]


PINAR ÖNALAN kimdir?

Ne zaman kendimi keşfedersem sizede aktarıca(ğı)m. . . Sadece içinde bulınduğu "AN"I en iyi yaşamaya çalışan bir insan adayıyım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kainat etkilendiğim en önemli sanat eseri...Yaratılanların harikuladeliğini keşfedişim yazma sebebim,keşfedersem...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © PINAR ÖNALAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.