"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Müminlerin yurdunda Firdevs Cenneti karşılığında Tevazu ve Tefekkül zamanıdır Ey…! Haddi aşanlar Günahkarlar; Tuba dalları Davetkar, Leabe beklemede Dua ile Aşk ile Besmele kapımızda Tevbe kapısı Güneşin arkasında….. Nedametle saldır duaya…. Hızlı bir Süvari ordusu Ağızları misk kokulu… Ey….! Dicle kenarında Kuzuyu kurda kaptıranlar Garip gurebayı Aş diye Taş kaynatmaya Mecbur bırakanlar Az bir zamanda Yol alanlar,Menzili doyumsuzlar İftar vaktidir Müminlerin yurdunda…. Müsira esmekte Günahlara kefaret… Bir daha,Bin daha Mağfiret… Bağlıyken İblis ve Askerleri Şükür Mevlaya Şükür ona götüren Açlığa,Susuzluğa Kalpte yangın Bismi Hu Ya Hayy ya Kayyum Berceste dökülsün Zikirde,Nefeste Gece seherinde Selam ile En mübarek ayda Bir ömrün temizlenmesi Günahların gömülmesi için İftar Vaktidir Müminlerin yurdunda… Selamet kapıda İsterken utanmamak Rabbından Tam o anda yaşlanmak Cehennemin haram olduğu yaşa varmak İftar vaktidir Müminlerin yurdunda Rıdvan açmış kapıları Haydi Kurtuluşa Kötülükden ırak ,Sabır ile Kinden kibirden,Riyadan uzak… Haydi Sofraya Bir daha bin daha… Haydi ödünç verme vakti Yüce Mevlaya Haydi Mukaddes Koruluğa Elhamdulillah….!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |