Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Sen; Gittin ya Elizabeth Vampirlerin anası Beraberinde Götürdüğün umutlarım Transilvanyada Kaldı Ünlü Şatonda… Yüreğim kelepçede Kanlı Kontes Bathory Kehribar gözlü Beyaz tenli Siyah saçlı Lain Bela… Bir Şair bulun bana Demiştin ya; Hemde gösterişli olsun Saldır şimdi Yanaklarıma Avurtlarıma… Aç Sırtlanlar gibi Diş izlerin ay ışığında Bir Kısrağın karnı yarılır Bir mısra yerleştirilir Dikilir yaralar dikilir işte.. Sen; Elizabeth Bathory Kurt adamların soy anası İlham kaynağı Bilirsin garipliğimi Saldır kanıma Damarlarıma.. Bulamazsınki aradığın ölümsüzlüğü Şairler saklı tutar Hayallerini Umutlarını Ve Sadakatini Kalleşlik yoktur sayfalarında Bir küçük Veda,Bir anlık suizanla Ölçülmez ki Sevda… Sarvar Şatosunda Günahsız bir Güvercin Gönül Kontunu Gönder ölüme,Hiçliğe. Bir kara Tavuğu öldür Bir beyaz sopayla.. Sür canına ,tenine Senindir icabında.. Bitmez sandığın ölümsüzlük Dört duvar arasında Saklı hücrende Taş duvarlı şatonda Saldır Elizabeth Vampirlerin anası Yüzüme çaldığın karayla Sen; Ne Nefes alıp vermeyi Ne de Merhameti hak ediyorsun.. Dişi Kont,Drakula Seç köylü garibi Vampir dişlerinle Kartal yuvası Taş duvarlı şatonda İç kanını Bir daha,Bin daha. Haydi Elizabeth Yetermi Bir Şair kanı Buklene,Dudaklarına… Gençlik iksiri Şairin mısralarında Sabırda,Birlikte yanmada Bir Balığın Gözündeki acıyı Yaşama sevincini direnmeyi Görebildin değilmi? Oysa bende Bir Balıktım Narin Avuçlarında… İğne yerleştirirken Tırnak altlarıma Ölüm emrimi sen verdin Geçip karşıma Acılar içindeyken Göremedin sadakatimi İç kanımı,geleceğimi Al canımı,Elizabeth Bathory.. Kanlı Kontesim Dokunma yüreğime Sol yanıma… Haydi Bir daha…. Sende Evet Sende Düşersin birgün Ah dolu mısralarıma…..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |