Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
Özenli hummalı sevmeler değildi belki Sırf sevmek için sevdiklerim de oldu Hatta sevmiyorum heyecan olsun dediklerim Aslında ben sevmeyi sevdim Öylesi daha kolaydı belki Kazançlarımla kaybedişlerim denk Belli belirsiz ve tarafların tam olarak bilinemediği Bir kör dövüşündeydim senden evvel Derviş misali, bil ! Gelmezdi muhasebeye bilirim, benim hesapsız sevmelerim Ne sarardı lakin sarı güller çehremde Ne nazlı bir devrime evrilirken düşlerim Gönlümün kızıl köşesi dostum, sevdiğim Ağlamaklı şarkılarda bulduk biz, terk edilmez sevişleri Lakin ellerimizin heyecanından bildik serzenişleri İsminin geçmediği tanımlara sığmadı benim sevgim Aşkımız şehrimizin en nadide yeri Şehrimiz ki bizi biz eden, şehrimiz ki hür Hangi köşe başında hangi anı yaşamışız ? Ve hangi anı tutar gölgemizden sorar bize bizi ? Aşk bizimle yaşıttır sevgilim Sevdayı bizden önce kim bilebilir Yeşil denizlere gemiler çizilmezdi hiç Etarfında hareler yelkenleri mavi mavi Bilinmezdi hiç bu özgür tutsaklığın Gizli mana evreni Sezilmezdi bu denli, sevi Senden önce ben bir derviş misali Sevmeleri sevdim, belki özensiz Belki hesaplı, belki dağınık belki de korkak Yoksa hiç sevmedim mi ?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © metin eroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |