Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
dünyayı kim keserse keser kesileni kim dikerse diker umurumda değil birader! çünkü; en kalın kumaşı benim makasım keser en kavi dikişi benim iğnem diker! .. var mı ötesi! .. 2 biraz sevince seni dünya doğuyor en çok sevince seni ölüyorum sevgili... yaşadığımı göremedin ölümü öp bari emi! . 3 ne o karanlık bitti ne de yandı ışıklar... sokakta sürtüğüm evde duvar silüeti! .. dokunmak istedikçe kendime ölüyüm! .. ah sevgili nerden bileceksin ki düştüğüm halleri sen yamalarını sakla kalbindeki! .. ben yırtılayım örülen kumaşlar içinden liflerim inceldi! .. 4 desemki bahçeme arteziyen kuyusu açsam lakin vidalı boru alacak para bu işi bedava yapacak mühendis bulamam! 5 suya bak,şiir yaz dağı aş,şiir yaz kayadan atla,şiir yaz aşık ol bir adama şiir yaz,yaz şiir yaz yaz,yaza/yaz... yaza yazamadık şiir her taraf ayaz! . 6 bu rüzgar da geçer illaki! . 7 üstü başı petrol kokan bir sevgili bulsam çiçek çiçek bahar bahar ateş ateş tutuşşam! .. 8 dağdan arta kalan rüzgarda uçuştu bütün yapraklar... dağılmak ve yok olmak üzre... bıkmışlardı aynı ağacın dalında gölge olmaktan güneşe oysa; yönü değişiyordu durmadan gölgelerin! .. 9 sustu bütün şehir bütün sokaklar sustu yağan kar kapattı ayak izlerimi bir kedi miyavladı sonra üşüyen gözlerine bıraktım sevgimi... 10 ne ben Ali Mac Greydim ne de sen Ryan O Neil kopan bir filmden yansıyan iki kişiydik sadece... bitti! .. 11 geçti hayat aşkı saymazsak eğer ne kaldı geriye! .. leyli zamanların bülbülü kesilip türküler söyledik olmayan bahçelerde açan kırmızı güllere! .. bir türlü açamadılar sesimiz kısıldı yok yere... 12 çarkım tersine döneli kaybettim bütün bildiklerimi... yüzler de değişmiş bu ara eskiye çevirmek için harcadım boyalarımı ve bütün çizgilerimi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |