..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > simla özbey




23 Haziran 2012
Yanlızlığın Çıplak Ayakları  
simla özbey
lanlızlığın çıplak ayakları o kadar kırarkı kalbini ağlamak kalır bazen geriye bazen oda olmaz yanlız gecelerde şarabına ve sigaranın dumanına sarılmak kalır geriye


:ADHF:
yanlızlık çıplak ayaklarıyla kalbimde geziniyor. odamın soğuk köşesinde düşüncelere dalıyorum. yanlızlık o kadar mı kötü? birinin canını yakmasındansa onu gönmeye çalışıp yanlızlıkla odamın karanlık köşelerinde onunla yemek yiyebilirim. aklıma geldi her gün bunu yapıyorum zaten demek ki devam edicem. canımı yakanları neden bukadar takıyorum ki yıllardır arkadaşımın olmamasını ya da sevdiğin bir çocuğun ikikere beni terkedip başka birine gitmesini ve geri döndümü düşüncelerimi siktiri edip onu affetmekten mi? ben nerde bir bokluk yapıyorum. nerde kimlerle kendimi bulmaya çalışıyorum kimin için kendimi yok sayılorum. ben kimim ? biri bana bunu anlatsın. sen yukardaki tanrı zımbırtısı bana kendini ıspatla yukardan bakmakla olmuyor. sen kimsin ki beni çaresiz ve yapa yanlız bırakıyorsun. evet kerkes yanlızdır defalarca dediğim gibi ne kadar dostun, arkadaşın olursa olsun yanlızsındır. ama çok abartı yapmadım mı içimde? ha siktir içimdeki dugular karıştı ne yapmak istediğimi bilmiyorum. ama evet mutlu olucaksa insanlar yanlızım arkadaşlar yapa yanlız kimsenin olmadığı kadar bunu geçen gün dersanede çok sıkılıp bir saat erken çıkıp deniz kenarına oturup akşamın karanlığına karışan insanların uğultusu, karşıdaki ışıklar, nedensizce yürüyen insanlar ve el ele tutuşmuş sevgililer.. sonra kulaklığın sesini biraz daha açtım etrafımdaki uğultuyu yok ettim. ama içimdeki uğultuyu? esen sert rüzgarı unutmayı, hissetmemeyi çalıştım ama içimde kopan fırtınayı ve ışık kirliliğine daldırdım yarı miyop yarı astigmat gözlerimi ve neyi düşündüm biliyormusun gülceksin ama bende anlamadım çünkü bütün düşüncelerim hücüm etti hepsi karıştı ve bir göz damlası olarak dudağımın üstünden intihar etti bende ede bilirdim ama hayatla savaşımı kaybederdim aahh tabi ki denedim bir çok kes ama sonra amk siktiri et bazı şeylerin tadını çıkar sorunları takma etrafıma öyle gözüktüm kendim öyle inandırdım yani çalıştım ama olmuyor be gülüm yapamıyorsun örnek olarak kırılan bardaktan su içemezsin ama o bardak kırıldı diye su içmeyi bırakamazsın. işte bunu yazaken yanımda yanlızlık var ve yatagıma girdim mi yine ona sarılıp uyucam. BEN BUNA MAHKÜMMUYUM????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Keyifli Ya da Hiç Bir Şey [Şiir]
Son Kadeh [Şiir]
Kıs ve Elimde Sıcak Cayım [Şiir]
Kan Kokan Gece [Şiir]
Her Defasında Yeniden Yeniden Yaptım [Şiir]
Küçük Kızın Trajedisi [Şiir]
Kalbim Bile Terketmiş Ruhumu [İnceleme]


simla özbey kimdir?

15 yaşında kitap çıkarmayı düşünen bir kızım kendimi yanlız ve duygusal olarak tanımlaya biilirim genellikle evde ya da sahilde kitap okuyarak geçiririm

Etkilendiği Yazarlar:
küçük iskender, nazım hikmet ran, pablo neruda vs. vs.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © simla özbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.