..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > mine çançooğlu




18 Ocak 2012
Duvar  
gidiyorum

mine çançooğlu


Sevginle buluştuğunda yanında olacağım


:AIFB:
‘’Sen güçlüsün,beni de bu sevdayı da aşarsın deyip gittin.Yalancı çıkma diye sözünü ettiğin güçlülüğü deneyimledim.Aylar boyu yüzlerini görmediğim dostlarıma döndüm.Yıllanmış bir uyum ve sevginin avutucu lezzetiyle donatılmış sofralara,sohbetlere saatler akıttım.Evet güçlüyüm….
Çünkü kendimi aştım ama seni aşamadım.Hayatımdan gelip geçen her hangi birimi olmak istiyorsun?Ardından ‘güzeldi,yaşandı ve bitti mi’ demeliyim?AHMAK!...Sevince yüreği bitene kadar severim ben,tüm hücrelerimin hafızasına kaydederim sevdamı,ruhuma işlerim zamana yenik düşmesin diye.Evcilleştirmek için yanlış tilki seçtin yada senin istediğinde de bu.Farkında değilsin,kendini tanımıyorsun.Bana verdiğin onca emek,onca çaba koskoca bir bahçeden bir demet çiçek alıp kaçmak için olamaz…
Aramıza ayrılığı yerleştirdiğinde seni sorgulamadım, yargılamadım, özgürlüğüne el uzatmadım. Kapımı gelişine olduğu gibi gidişi nede açık tuttum. Kendimle baş başa kaldığım anlarda yüreğime, beynime tek soru sordum.Seni seviyor muydum, senden vazgeçebilir miydim?Bilki bir hesaplaşma değildi bu,uzaklığın ne getireceğini,ne götüreceğini düşünmedim tartışmadım.
Seni seviyor muyum EVET! işte hepsi bu!Yalın ve açık ardına takılacak tüm sözler gereksiz.Kaypak değişken duygular istemiyorum yüreğimde.seninle paylaştıklarımdan,sana verdiklerimden,senden aldıklarımdan pişmanlığım yok.Bütün yaşamışlığımı dayadım omzuma.Koynunda sevinç uykuları tattım.
Üzgünüm........ sevgimizdeki son belkiyi de tükettim.
Seçtiğin yolda yürümeye devam et sevdiğim.Benden en küçük bir engel çıkmayacak sana,gözyaşları,geri dön mektupları olmayacak.Huzurunu bozmayacak tek sözüm ilişmeyecek kulağına.An gelecek sessizliği mi bir kabullenme gibi değerlendireceksin.Duygularımı,kendimi sabırla dizginleyip o boşluğu yaşatacağım sana.Sevilmemenin,özlenmemenin acısında kendi sevginle,kendi özleminle burun buruna geleceksin..
Evet sevdiğim….kendi acıların yol gösterecek sana bu sevgiyi kendin keşfedeceksin yeniden ve yeniden.Şimdilik için fırtına öncesi sessizliği yaşamakta ırmağın ne yana aktığının farkında bile değilsin…Aramıza kurduğun barajların ardına rehavetle gömüldün ben ise tepeden tırnağa donandım sevgimi…senden aldığım güç ile en uzun mesafeleri aşmaya donattım kendimi.
Sevginle buluştuğunda yanında olacağım.Kaynağı bende olanın yatağını çoktan değiştirdim.Kurumuş bir su yoluna bekçilik ediyor duvarların…bense aldım başımı gidiyorum….



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaram
Sevgiliye Mektup
Sevgiliye Mektup II.
Benim Masalım Hangisi
Affet Sevdiğim
Ümitlerim
Yanımda Kal
Düğün
İmkan - Sızım...
Gitme Desem...


mine çançooğlu kimdir?

. . . . . . . . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
....


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mine çançooğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.