..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > mine çançooğlu




10 Aralık 2011
Sevgiliye Mektup II.  
mine çançooğlu
...öyle çok büyütmüşümki seni içimde şimdi ne yöne dönsem sana çıkıyor kaçmaya çalıştıkça sen duruyorsun karşımda...


:BFBH:
Seni neden bu kadar özlediğimi bilmiyorum yürüyüşünü bile özlüyorum ve bunu görebilmek için nelerden vazgeçebilirdim bilemezsin...ayak sesini dinlemeyi... onca saati heyecanla bekleyip sana sarılabilmeyi nasıl özlüyorum hala....gülümsemeni...kokunu...sesini konuşmanı....ellerini...bana dokunmanı değil ama sana sarılarak uyumayı özlüyorum sabah olmasını istemesemde yinede senin yanında uyanabilmeyi özlüyorum hala...bitecekmi bu içimde geçmeyen dinmeyen beni sürekli sızlatan bu his bitecekmi????..........biri bana dogru olanı gösterebilse...yapman gerekeni yaptın bak bu yol gitmen gereken yol dese ve gidebilsem arkama bakmadan...geride bırakacaklarımı düşünmeden özlemeden yaşamayı öğrenebilsem...biliyormusun ortak bir hayat mümkün değil belki ama kesişen bir geleceğimiz olmasını isterdim...yirmidört saat olmasa bile aynı yoldan gün içinde en az bir kez geçmek yeterdi ama olmadı bundan sonrada olmayacak.....hiç hayallerim olmadı dersem yalan söylerim ki hiç yalan söylemedim sana bizim için yalan olursa olamayağını bildiğim için....ama yinede başaramadım...oldu tek hayalim yanında olabilmekti...gözümün içine bakamasanda ben bunu hayal ettim işte...hep yanında olmamı istememiş olsanda hayal ettim..beni sevebileceğini.Belki sevdiğini düşündüğüm anlarda oldu zaman zaman...yaptığım herşey bizim içindi aslında belki yanlıştı belki dogru ama biz olabilmek içindi...anlayamadım ki...içinde en küçük bir his olmadığını anlayamadım işte.belki anlamak istemedim bilmiyorum..vicdanınmıydı,merhametin mi yanında olmamı sağlayan..bana dokunurken ki his neydi...öperken sarılırken özledim derken yaşadığın neydi????..anlamı yokmuydu hiçbirşeyin,bir umudu......keşke olmasına izin vermeseydin keşke sen uzaklaşırken benim yaklaşmama müsade etmeseydin.korursun sandım beni...kollarsın..gücümü senden alırken beni güçsüz bırakmazsın sandım...tutmasanda elini uzatabilirsin sandım....öyle çok büyütmüşümki seni içimde şimdi ne yöne dönsem sana çıkıyor kaçmaya çalıştıkça sen duruyorsun karşımda ve sana baktıkça her an acıtıyorum kendimi...bitsin istiyorum hani sihirli degnek olsada herşeyi bir an değiştirebilsem diyorum.....olmuyor bunuda beceremiyorum...

Neden......sen beni bu kadar basit görürken ben neden sana böyle hasretim....senin için ben hiç olmadım ki,neden bunu bana hiç söylemedin..bir gün gidecektin zaten keşke bu kadar alıştırmasaydın keşke bu kadar kötü hissetmeme sebep olmasaydın biliyordun bir gün gideceğini ben bilmesemde sen biliyordun...yaşadığımız hep kötü şeyler değildiki....ben güldüğümüz eğlendiğimiz çok anıyı hatırlayabiliyorum...ve ne kötüki hep onları hatırlıyorum...başka şeylerle meşkul olmaya çalışıyorum olmuyor yinede bitmiyor...bitmiyorsun.o kadar aldatılmışlığıma ragmen geçmiyorsun...........

Beni bırakma diye ağlamıyorum bak....gitme hayatımda hep sen ol istiyorum ...ben seninle yaşlanmak istiyorum...izin ver yanında olayım demiyorum.seni özlüyorum sadece...hayallerimin hepsini rafa kaldırdım hatta bunlar benim için ütopya...bak en küçük bir beklentim yok senden...benden bekleneni bile yapamıyorken kimden ne bekleyebilirimki.....bir odaya kapanıp sadece uyumak istiyorum...hiç güneş doğmayacak gibi bütün sevdiklerim iyi olsun ama ben hiç konuşmadan kimseyi görmeden orada öylece durayım istiyorum...sensiz geçireceğim günlerin bu kadar zor olacagını biiyordum, ama bu hiçlik hissini yaşayabileceğimi bilmiyordum...hep keşke demeye başladım ve yine diyorum keşke hiç öğrenmeseydim bu hissi...anlaşamıyorduk ayrıldık,o başkasına aşık oldu ve gitti demek bile bu kadar canımı acıtmazdı.....ama bu yaşanmamışlık hissi,bu her hangi bir kadın olma hissi,kullanılmışlık hissi,hiç bir duyguya konulmamışlık hissi,kıskanılmamış hani başının üzerine çıkardıgın biri olamamışlığın dışında, ayaklarının altında ezilmişlik hissi ve kelimelere dökmekte zorlandığım ama hep gerçekte yaşadığım arada bir istediğin biri olma hissi.....................keşke keşke elinde tuttugun telefonun kadar deger verebilseydin bana...gerçekten güzel oldugunu düşündüğün günler hatırına verebilseydin...gösterdiğim özveri adına,sana duydugun sadakat adına,bunca yıl sabırsızlıkla sana koşmak için yanında bir kaç saat gerçireceğimi bildiğim halde yorgunluktan ölsemde saatlerde bitmek bilmeyen yollar adına,bir canım demenle canımı verebileceğim kadar seni sevmemin hatırına degerli olabilseydim....

Olamadım.... bu değersizlik hissi seni özlemiş olmamdan daha fazla acıttı beni..içimdeki öyle birşeyki ne seni düşünmeden geçiriyorum ne benim için düşündüklerini kabul edebiliyorum ne kendimi affedebiliyorum ne seni. .....kendimi tanıyamıyorum üstelik,kendimi bulamıyorum............. gelsen tamam düşünme artık ben ikimiz içinde düşüneceğim desen,yumrugunu masaya vursan benimsin gidemezsin,bırakmam nereye gidersin git bulurum seni desen...göğsüne yaslayıp sabaha kadar huzurla uyu diyebilsen...şevkatle ama şehvetsiz....sevgiyle....sade ve sadece benim için.........ama yinede affedememki seni...yinede affedememki kendimi....sıgdıramıyorum içime hiçbirini...






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaram
Sevgiliye Mektup
Benim Masalım Hangisi
Affet Sevdiğim
Yanımda Kal
Yapabilsem Biteceksin...
Çöp Kutusu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Duvar
Ümitlerim
Düğün
İmkan - Sızım...
Gitme Desem...


mine çançooğlu kimdir?

. . . . . . . . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
....


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mine çançooğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.