"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Bazen bir meclisde Bazen bir avluda Bazende aranızda Haykırırım... Derim ki ey insan seni severim Vatan derim size millet derim Din iman aşk sevgi derim Sahnede gözünüzün içine bakarım Bazen sert, bazen yumuşak olurum Size cenneti vaad ederim Gözlerim cehennemi görsede Blirim sizi saf temiz uysal köylüler Sizi sefil köylü güruhları Bilirim sizleri çok iyi bilirim... Çünkü ben içinizden biriyim Ben her şeyi severim Ama... Bir çocuğu severken Bir çocuğun yanağını okşarken Onu severken işte O çocuk gülüşünü o geleceği gördüğümde İşte o anda nefret ederim Bazen bir ünformayla bazen bir mevkiyle Bazen bir jopla bazende elimde Evet bazende elimde bir kalemle Şiir yazarım. Tüm şefkatimle... Bilmediğim, inanmadığım, görmediğim Değerleri, size çok güzel cümlelerle... Anlatırım Evet anlatırım, hemde çok iyi İyi anlatırım. Üstelik bütün bunları gözünüzün içine bakarak Çok rahatlıkla, evet evet.. Hemde, çok rahatlıkla Bunu yaparım. Ben sahnede bir oyuncuyum Bazen lider, bazende bir evde reis olurum Ya da bir yerde yönetici Üstelik, beni aratmayacak yardakçılarımla Sizi yönetirim. Ben içinizdeyim Beni hissetmesenizde Sizler beni hala farketmesenizde Gözleriniz görmese, kulaklarınız duymasada Ben severim Ben-i çok severim Aşk-ı en güzel ben anlatırım En güzel şiirler, en güzel öyküler Yaşamın en güzel anları Benim kitabımda yazılıdır Sizler beni hala görmesenizde Ben sizleri, evet sizleri Her yerde, Görüyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şenol Durmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |