"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Gelinen yere bakın nerde toplum birliği Yeddi emin rafları, gelecek güvenliği(!) Volga mahkumu gibi, halka kürek cezası, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Genel ahval bulutlu, güneşi az bir hava Suç ve suçlu sürüyle, askıda asıl dava On parmak avucuyla harcandılar bedava, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Çalışılmadan maaş, örtülmüş birçok günah Dışlanmış büyük kitle, azınlığa her sabah Köprüden çok su aktı, değişmiyor çıkan ah. Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Saklanacak sır da yok orta yerde örneğin Yazmanın gereği yok çalıyor dümbeleğin Susan bir kesimi var, inançlı mütedeyyin, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Her köşede bir tuzak, şike sporu, kumar Biz doğuştan askeriz yemişizdir çok şamar Barlar medya yarattı, sendikalarım ağyar, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Havyarıyla yüz geren, açlığa sofra kuran Her yerde geçen akçe banknot gibi yalan Davulcu yeli gibi kokusuz, sessiz harman, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Evriminden olacak en çok kirlenen beyaz Her alanı kapsıyor kadrolaşmış bir garaz Özlük payım sayılır, bu gelenler bize az, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Seçim sathı meali iki meydan, bir kavşak Ha gayret biraz daha iri ufak, bit yavşak Parti siyasi uzvum, partim en başa uşak, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. İçte önyargımız var, dışımız panik atak, Düzenin anlamlısı, her yeri salkım saçak Ne söylesen yeri var bir dalın yok tutacak, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı. Sehpasında bir tuval, görünen nü ortada Kurmaylık da almalı başkanlığa mazbata Marşsız geçen tarihi yazmaz inşallah tahta, Kalıptan çıkan bu mu, bu mu ülke layığı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |