..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > mehmet avcı




17 Kasım 2011
Aşk ve Ölüm  
mehmet avcı
aşk yaşatansa yaşayanlar neden ölürler


:BIHH:
AŞK VE ÖLÜM

Mehmet AVCI

Kendimi attım yine aşk denilen girdabın dönerine ne yaşayacağıma aldırış etmeden.Önemsedim yine bugün aşıkların aşkını, tükeneceğime aldırış etmeden.Bir sandalın üzerindeyim küreklerim kayıp, nereye götürürse razı olacaktım kaderime.Kurumuş bedenim yine ıslanacaktı bu denizde.Hala gözümdeydi görünmezliğin,içim ıslak, kalbim kuru, bedenim yırtıktı sana.

Ya sen olurdun ya hiç kimse.Kalbim yanlız sana açtı gönlüm tek sana muhtaç.Sen uyurken temaşa ettiğim yüzünü yüzümde unutmuş ve orada uyuya kalmıştım sanki.Ya kaderim olmalıydın ya ecelim yazmak istedim bugün yeniden seni ve beni. Ya da yırtıp atacaktım kader denilen defteri.Yaşamak için sarılmışken aşk yorganına şimdi üşümekteyim bir ölü gibi.Ne olur aşkım artık bu girdaptan gel kurtar beni.Sevgi yolumdan su akıttım değirmenine iriydim ufalttın beni tüm büyüklüğüm küçüldü sana yine, en lezzetli halimle kendimi sundum sana.Gel sevgilim ben yine otel odamızda o mahçup ve utangaç halimle bekliyorum seni.Perdeleri açalım hayata gün yeniden doğsun üzerimize.Göç mevsimiyle dön artık bana.Herşey nekadar güzel sevgilim ne mutluyuz bak bu masal ikimizin masalı hem yazarıyız hem okuyucusu.Sen vaktinden çok sonra gelen sevda,bense seni yıllarca bekleyen bir saklı melek.Nasılda tanımamışsın beni nasıl özetleyemedim sana kendimi.İçimde öldüğüne inanmadığım tek varlığımsın.Bir gün döneceksin diye kaç yıl aç ve muhtaç kaldım sana.Tekrar gözlerimi açmak istiyorum seninle hayata,bizi birbirimize götüren sebepler farklı olsada.İlk aşkını unutamayanlar listesindeyim,enerjim bitik kalbim yorgun,vücudum tahammül sınırlarını zorluyor olsada.Düştüğüm yerden kalkmak ve bir gece de sürse aşkın romantizmini birlikte yaşama teklifindeyim.

Gözlerim gülen gözlerini arar,kalbim sevgine aç,ellerim elinin sıcaklığına muhtaç.Bedeninin değil,gönlünün delisiyim.Tüm olumsuzlukların farkındalığıyla aklımla aşkımızı takip etmekteyim.Ve son sözüm sevgilim,seni tüm çıplaklığımla beklemekteyim,aşk yaşatansa ben neden ölmekteyim?

Lütfen görüşlerinizi mehmetavci-izedebiyat@hotmail.com adresime e-meille bildiriniz



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yanımda Kal da İster 'Yâr' Ol İster Yaram
Gidiyorum Sevgilim
İmamesi Olmayan Tesbih Gibiyim
Bakışların Acıtsın Gözlerimi
İçimde Saklı Yüzün
Kalbimin Nuh Tufanı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özledim
Ey Sevgili
Kim Bilir Sevgilim
Ne Bekleyenim Kaldı Nede Bir Beklediğim
Gözyaşlarım Seni Unutmama Müsade Etmiyor
Hangi Aşk
Yüreği Yakamoz İki Aşıktık
Unuttum Seni
İdeolojik Çöplük
Tam da Alışmak Üzereyken Sana

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yakamoz [Şiir]
80’lerde Çocuk Olmak... [Şiir]
Bir Umut [Şiir]
Ey Yâr [Şiir]
Gidiş - Dönüş [Şiir]
Yürümek... [Şiir]
Siyasi ve Fikirsel Evrilmeler [Şiir]
Eski Günler [Şiir]
Ölüm Bizi Eşitledi [Şiir]
Sen Olmayınca [Şiir]


mehmet avcı kimdir?

yüreğimden kopanları cümle olarak yazıya aktarmak istiyorum. . . Güzel olması için özel bir gayret sarfetmekten uzağım. . . Hayat nasıl spontane olayları bize yaşatıyorsa bende o an içimden geçenleri yazmaya çalışıyorum. .

Etkilendiği Yazarlar:
herkesten alınacak birşey vardır


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehmet avcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.