Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Kurban Bayramını eda ettik Allah'a şükürler olsun. ''fesalli li Rabbike Venhar'' emr-i mucibine itaat ettik hepbirlikte, Rabbim ecrini ahirette nasip eylesin inşaallah. Bayram dönüşü ofiste yurtta ve dünyada neler olmuş diye haber karıştırırken haberlerden bir haber dikkatimi çekti. Bir faktoring şirketinin kurucusu 55 yaşında şofbenin gaz çıkışı olan bacasına yuva yapan bir kuşun yuvası nedeniyle biriken şofben gazından zehirlenerek bayram gunu vefat etmişti. Nette biraz araştırma yaptım, onu tanıyan dostlarımdan da bilgi aldım. Günde 4 pakete yakın sigara içtiği , gecesini gündüzünü işine vakfettiği ve Manisa Sarıgöl'de yaptırdığı köy evine bayramı geçirmeye gittiğini öğrendim. Geriye yaslanıp uzun uzun düşündüm. Bu şahıs vargücüyle servetini artırmak için çalıştı, yüksek faizle durumu sıkışık insanlara borc verdi, borc sarmalına giren insanların mallarına el koydu, bu yoğun stres altında sigara tüketimini artırdı, günde 4 paket sigara içtiği söyleniyor. Gecesini gündüzünü işine ayırdı ve 55 yaşında hiç hesapta yokken azraille ezelde taktir edilmiş, ancak kendisinin haberdar olmadığı randevu saati geldi çattı. Evet dostlarım, geçici olan dünya hayatının cazibesine kapılıp, ahireti düşünmeden yaşanan bir hayat yaşanmamış bir hayattır. Bunca çaba ve uğraşı elinde tutamayacağın bir servet için bu çırpınışlar boşunadır. Efendimiz SAV'' İnsan muhakkak uykudadır, ölünce uyanır'' diyerek bizleri bu nokta nazarında uyarmıştır. Aslolan ölmeden önce ölmektir. rabbim bizlere lütfetsin. Boğuşmak hayat denen Sebepsiz savaş için Yaşamak en sonunda Dikilen bir taş için Bütün ızdırapların en korkuncu işte bu Bir avuç toprak olmak Düşünen bir baş için (orhon seyfi orhon) Selam ve dua ile.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmed arif, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |