Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
Konu ortak meclisin beyin kültürü fiziği Bir ağacın dalıyız olmaz alt, üst kimliği Çiçeğin taç yaprağı, gerisi dal ve gövde, Neyse çakıl çimento, o türden mozaiği. Yatın, kalkın, düşünün, ne diyor istihare Her şey açık önümde açık kapı, pencere Bahçe belli, bağ belli, bize de satma tere, Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği. Hazırlanmış tek soru, zor değil imtihanı Ampulün feri kadar, ‘Sefiller’in şamdanı Mavi atlas okuyor, sonsuzluktur tavanı, Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği. Nesne değil öznedir, saniye şaşmaz eksen Cem evi, sema eden bozamaz ki o bir ben Söz söyleyen, söyleten gökyüzüne hitaben Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği. Kazanında bol kepçe doyuruyor heccavı Gökyüzünde yandaşım, takibinde sınavı Payımla, paydaşımla hissem hamsi pilavı, Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği. Alanı çok, parkı çok her yeri köşe, durak Bey gelen yalın kalır, bey olur yalınayak Oy veren oyuncusun ayak uydurmaya bak, Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği. Her olgusu kesittir, alttan en üstüne dek Memleket aranıyor herkes için bir örnek Gemileri batırdık gözde dururken mertek, Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği. Kalıplıca bir kitap, dış kapakta ön bilgi Söyleten bir bilinse değer kazanır yergi Ne babası çalgıcı, ne oğlu olsun çengi, Neyse çakıl, çimento o türden mozaiği.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |