Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Borçlarınızı ödemek için verdiğiniz çabanın adı hayattır aslında..Hayattır; fakat bazen yalan gibi gelir herşey ..Gözlerinizi kapattığınızda salt bir mavilik,beyninize baktığınızda bir dinginlik görmemeye baslarsınız. Son günlerde, sürekli kafatasınızın içinde dönüp duran ,susmak bilmeyen kelimeler artmıştır . Gün gelir ki bu koşuşturmaca içinden hızla uzaklara kaçıp , yolun tam ortasında durup geriye bakmak istersiniz.. Fakat bu hengameden kaçarken yanınıza almadığınız bir şeyler olduğu hissine kapıldığınızda aslında sizi daha da farkındalığa sürükleyen şeyin kuşbakışı halini görürsünüz. Ruhunuz mükemmelliğe,adanmışlığa çıkan virajlı yolun en başında belli belirsiz yorgun ,ifadesiz bir şekilde durmaktadir. Ve bu yol öyle bir yoldur ki , mekandan soyut ,yıllardan döşeli ;üstünden geçtiğiniz ama asla aşina olmadığınızı sandığınız incecik ipten bir çizgidir. Bu farkındalık da yetmez insana. Geride kalan ruhunuza hayretle bakarken,başardıklarınıza şaşırır fakat asıl o incecik ip gibi yoldan nasıl geçtiğiniz farkındalığını zamansızlık boyutunda yaşarsınız. Aslında bazen keskin taşlardan çıplak ayakla geçmişsinizdir fakat uzaktan nedense ip gibi görünür o engebeli yollar.. Ruhunuzun yolun başında kaldığını, bedeninizde olmadığı için hislerinizin sizi aldattığı şeklinde düşünseniz de aslında sizin taş dediğiniz yollar iptir. Sadece, sizin onu geride bıraktığınızı, bekleyip geri almanız gerektiğini size telepatik bir dille söyleyen ruhunuzun somut halidir o taş dedikleriniz. Ve siz ruhunuzu geride bırakmanın bedelini (her nekadar bir sonraki yolda iyileşeceğini bilseniz de) kanayan ayaklarla ödersiniz. Bu yüzden ayaklarınız her kanadığında durup sakinleşin.Hayatınız ne kadar koşturmacalı da olsa,yüksekçe bir yere çıkıp gözlerinizi kapatın o maviliği görene kadar yolun başindaki ruhunuzu bekleyin. Asıl farkındalığı ruhunuz geri geldiğinde yaşayacaksınız ki onun da ismi ' arınmak' olacak..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Melike Karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |