Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Genel olarak, ilk dikkatimi çeken şey, insanlar konuştukları zaman ilk sözleri "burası sanal,doğrulukla alakası yok,genelde herkes yalan söyler" bu sözü öyle bir söyleme şekilleri var ki, sanki insanı yalan söylemeye teşvik eder gibi,mecburmuşsunuz gibi; HAYIR Bir insan ne ise o dur,siz reelde ne iseniz,sanal da da o sunuz,gerçekte yalan söylemeyen bir insan nerede olur ise olsun söylemez,söyleyemez ,tıpkı şöyle bir insan insanlar içerisinde aleni bir şekilde soyunmaya utanır,haya eder ve çekinir ise inanın yalnız iken de öyledir,görgü başka bir şey dir evet olmalıda zaten nedir anlam veremiyorum,bir insanın olmadığı biri gibi olmak yada olmaya çalışmak,eğer sen o anlattığın değil isen ve dahi o söylemiş olduğun sözü söylerken hissetmiyorsan,.ya da o siteden biraz sonra çıkınca kendi kendine"ben kimim bumuyum,yoksa biraz evvel anlattığım mı "diye düşünüp ve bu düşünce seni rahatsız etmiyor sa ,bir şey söyleyim mi ,sen kimsin biliyormusun sen kocaman ve aslan gibi bir YALANCISIN maksat kimi kandırmak,seni hiç görmeyen beni mi, zaten benim maksadım,seninle sohbet ederken, seni tanımak isterken ne işin,ne güzelliğin ve seninle ilgili ne var ise o bütün ne ne ne ne ler ile hiç bir ilgim de yok beni ilgilendirmiyor ve herkesi de öyle belki gelmemde ki maksat o günün yorgunluğunu,sitresini belki olumsuz şeylerin tamamını yada bir sevinci ,tanımadığım ve fakat riyasız bir şekilde beni de dinleyenin tanınmadığımın vermiş olduğu rahatlıkla karşıdaki insana açılmak,belki dertleşmek ve de bir mutluluğıu paylaşmak, ben şunu söyleyim belki kimseyi ilgilendirmeyecek bir şeyde olsa işte ben,buyum gerçekte olan kimse,sanalda da aynıyım,duygularım,tarzım tavırlarım,cismim,bedenim şeklim,şemalim,işim,özlemlerim kötü yanlarım evet ben buyum sanalda da aynı adam,gerçekte de aynı adam, çünkü ben, inanın yalanın yanından geçmedim,ne kadar istesemde olmuyor bazı şeyler,burada işin özü kendimi övmek değil,sonuç itibariyle belki sen,beni olmadığın biri gibi gösterip kandırabilirsin,peki soruyorum YA KENDİNİ EVET SEN KİMSİN,SEN KİMSİN.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Orhan Bani, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |