..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gülmece (Mizah) > Zeren Cangert




19 Temmuz 2011
Radyonun İcadı  
Zeren Cangert
Radyonun icadı


:AGHD:
Kardeşlerim ! 1865 yılında İtalyan kaşif Guglielmo Marconi Karadeniz den Akdeniz e gemisinde tıngır mıngır ilerlerken.

-Gazetesini almış spor sayfalarına göz atıyordu.Sayfada pek bir şey yoktu Daha Fenerbahçe , Galatasaray kurulmamışki. 3.lig mahalle takımı haberleri .Birde Sultan Abdullaziz Halı sahada Sadırazam ile maç yaptı falan filan.

-Birden büyük bir fırtına çıktı.
Gemi batma tehlikesi geçirdi. Bu olağan üstü olay karşısında korkan Marconi yahu dedi ben böyle durumlarda hanıma nasıl haber veririm. Ben taş fırın erkeği miyim ulan geç gideyim eve. Ozamanlar cep telefonu icat edilmemişti ki hemen alsın bir Nokia 3310 geçsin biz bize cell e dünya aleme diyiversin derdini. işte o rüzgarlı havada ne yapayım ne yapayım derken başlamış Göz yaşları içinde Allaha yalvarmaya beni bu denizde boğma ,evde çoluk çocuk aç sen büyüksün affet beni kurda kuşa yem etme.

Derken akabinde Morconi nin aklı başına geldi.
Eline geçirdiği bir perde kornişini dikti direklerin tepesine birkaç küçük el hareketi ile bir cihaz yaptı. Başladı sinyaller göndermeye .Evdeki hizmetci bu sinyalleri algılayamadı tabi

Alman Komşusu Heinrich Hertz çağırdı aman Hertz im Mega Herzt im yardım et morkoni tehlikedemi Hertz bakmağa doyamıyacağın cillop gibi hizmetciyi görünce hemen işe koyuldu gelen bu sinyalleri anlayacağı bir dile çevirdi.
Sinyaller şöyle diyordu S S S Hizmetçi ben yine anlamadım dedi bunun üzerine Hertz cevapladı

-Sarıyer deyim Sakın Sabırsızlanmayın .

-ve arkasında bir sinyal daha geliyor ( E . L ) bu ne demek şimdi diyen hizmetçi ye cevabı yine Hertz verdi.
-Ekmek Lazımı....





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Patatesin Hikayesi
Çırağan Sarayı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hasan Kaçan
Papatyalar
Ödül Mü? Cezamı?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Fotoğraflar [Şiir]
Ucuz Dakikalarım [Şiir]


Zeren Cangert kimdir?

Kuş Bakışı Bakmak Güzeldir; Kuş Gibi Bakmamak Şartıyla.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Zeren Cangert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.