Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei |
|
||||||||||
|
Mevsimlik mutluluklar yerine günlük acılar eşlik etti yüreğime Ne kendimden kaçabildim ne seni unutabildim Her gün güneşin doğuşu gibi umut besledim sana Ama umutlarım bile yabancıydı senin gibi bana Yaşamaktan anladığım sadece nefes almak oldu Ne sevdiğim nede sevenim vardı Ne kadar çok yaşadıysam o kadar çok yalnız kaldım Kimseden bir beklentim kimsenin de benden yana bir beklentisi olmadı Belki de hiç olmamış ama yaşamış biriydim Yaşadığım her şey bir yalandı belki Ama bir tek senin dışında Seni sevmeye karar verdiğimde küçük bir çocuk oldum Sevdim seni bir çocuğun yaşama sevinci gibi Sen yüreğimde büyürken ben sensizliğe adım attığımı bilemedim Seni hesapsız çıkarsız yalansız dedim ya bir çocuk gibi sevdim Acabalarım olmadı seni severken keşkelerimde Hiç sorgulamadım seni ne geçmişinle ne geleceğinle Her zaman olduğu gibi yine çok sevdim sorgusuz sualsizce Ve ben ne kadar çok sevdiysem o kadar çok kaybettim Seni bitirmek için kendime söz verdiğimde Anladım ki kendimden vazgeçmiştim Şimdi aşkı da sevdayı da sana bırakıyorum Belki hiç layık olamadım sevilmeye Ama layık olmayanları da sevdim delice Varsın olsun sende unut ve git Ama ben hiç unutmıyacam sen sondun Geldiğim son ise ilk Dedim ya şimdi git sadece git…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |