Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
Hangi cama çıksam güneş yok penceremde Nezaman aynaya baksam o berduş yüzüm Kendimden ve hayattan geçeli çok olmuş Sokağa çıkıyorum çocuklar görüyorum Elleri kir içinde oyun oynayan Çoğu zaman çocuk olmalı diyorum Umursamadan yaşamalı bu hayatı İlerliyorum avre bir şekilde Yollar aşıyorum caddeler geçiyorum Bazen bir sahil kenarı,bazen salaş bir meyhane Bedenimdeki yorgunluğu alıyor Ya yüreğimdeki yorgunluk işte o hiç geçmedi geçmiyor Sevgililer görüyorum sonra el ele yürüyen Gözlerinin içi mutlulukla parlayan Bir yaşma sevinci alıyor beni anlık bile olsa Sonra kendime geliyorum Üşüyen ellerimi cebime koyup Ynlızlığıma bir sigara yakıp uzaklaşıyorum Derken gece çöküyor Yine sabaha uzak,yine uykuya düşman Ve yine gözyaşına dost bir gece çöküyor Ben ise yine sensiz ama seninle yaşıyorum Acaba diyorum acaba şu anda ne yapıyor Sonra acı bir tebessümle hatırlamayacağın aklıma geliyor Ama biliyor musun hiç ışığım sönmüyor benim odamda Ben karanlıktan korkarım da Sen olsan bana sarılsan Nefesin nefesimde olsa Değil karanlık ölümden bile korkmam Ama yoksun ve ben değil ölüm nefes lmaktan bile korkuyorum İşte böyle gözümün nuru İstanbul gözlüm vazgeçilmezim Son günlerde bunları yaşayarak ölüyorum Ve hala içimden suskun çığlıklar atıyorum Seni seviyorum Seni seviyorum Seni seviyorum......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |