Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
Fakat biliyormusun yanlız değildim seninleydim Evet evet seninleydim Sakın nasıl olur diyerek gülümseme Belki sen benimle değildin fakat ben seninleydim Ve sen öylesine güzeldin ki herzamanki gibi Sıcak bir tebessüm ederek gelip yanıma oturdun Saatler sanki donmuş yelkovan akrebe kümüş donup kalmıştı tıpkı bizim gibi Ve bu suskunluğun yerini yavaş yavaş teninin sıcaklığı Almaya başladı biranda Çünki ellerin bilinçsizce ellerime deymiş Ve tıpkı prangalar gibi kenetlenmişti Kendimi seyrediyordum yıldız gibi gözlerine baktıkça Gecenin karanlığı kıskanır gibiydi saçlarında ki rengi Tıpkı vazomda suyun içinde olduğu halde güzelliğin karşısında solan gül gibi Ne gecenin kıskanmasına nede gülün solmasına inan kızmadım kızamazdım Çünki haklıydılar kıskanmakta ve solmakta Çünki öylesine güzeldin ki herzaman ki gibi Birer sigara yaktık Şimdi odamı küçük bir ateşin ışığı aydınlatmaya başladı Her nefes çekişimde külümün ateşinde o güzel gözlerini görüyordum İnan öylesine mutluydum ki Hep içimden dua ediyordum ne olurdu gitmeseydin Sigaramızdan son bir iki nefesi çekerken Düşüncelerimden sıyrılarak seni düşündüm Ve bir üzüntü kapladı içimi nedeni ise Sigaram bitse bile yanımdaki paketten çıkarıp birtane daha yakabilecektim Ya ya sen gidersen seni birdaha bulabilecekmiydim Benbu düşüncelerin pençesinde iken Sen sigarandan derin bir nefes çekerek söndürdün Ve pencereye doğru yaklaştın yanımdan uzaklaşarak Pamuk ellerini sert betonun üzerine bırakıp Yıldız gibi gözlerinle yıldızların seyrine daldın ve birden ürperen bir ses tonu ile Gördün mü yıldız kaydı bir dilek tut dedin Ben kayan yıldızı görmemiştim Çünki ben kendi yıldızımı seyrediyordum fakat dilek tuttum Sen Bende pencereye yanına geldim Ellerimi korkarak omuzlarının üzerine bıraktım Ve saçlarında ki o mükemmel yosun kokusunu duydum Sen o sırada ellerimden tıpkı bir ürkek kedi gibi kaçarak tekrar oturduğumuz yere döndün Senin için yazdığım şiirlerden birkaçını okudun Ve inanmayan bir ifade ile gözlerime baktın İnanmamıştın sana yazdığıma Haklısın bilmiyorsun seni ne çok sevdiğimi Oysa kalbimde öyle büyük aşkın varki Dağlardan yüce okyanuslara sığmaz O anda boynuna sarılıp çılgınca seni öpmeyi ne çok istedim bir bilsen Fakat yapamazdım ya kaybolup gidersen birden ne yapardım Allah'ım bu bir rüyaysa uyandırma Hayalse bırak gözlerimde kalsın Ağır adımlarla kalkıp yanıma geldin Ve ban o en güzel iki kelimeyi söyledin Seni seviyorum İşte tam osırada gözlerimden buz gibi iki damla yaş indi Öylesine mutluydum ki anlatamam Bilirsin anlatılmayan duygular yaşanır Bende o anı yaşadım ve o an ölmek istedim tıpkı seni istediğim gibi Çünki o an ölseydim inan acı çekmezdim Yalvarıyorum azrail'im sen ol Saat durmuş fakat gece ilerliyordu Ve biz bu ilerleyen gecede ömre bedel anlar yaşıyorduk Fakat sen birden kapıya doğru uzaklaştın Yoksa yoksa gidiyormuydun Olamaz inanmıyorum inanmak istemiyorum Dudaklarım kilitlenmiş boğazım ise düğümlenmişti Gidecektin anlamıştım ve gidişini görmemek için gözlerimi ölürcesine kapattım Bir bilsen kapanan gözlerimde ne anılar canlandı Bilmiyorum gittin mi yoksa yanımdamısın hala Birsüre bekledikten sonra yavaşça kirpiklerimi aralayarak seni aradım Göremiyeceğimi bile bile Ne yatağımda ağırlığın vardı nede yıldız gibi parlayan gözlerin Sadece soğuk betonda ayak izlerin Ve kulağımda o güzel sesin kalmıştı Söndürdüğün sigaran kültabağında resmin ise yanımdaydı yani benimleydin Çıktım lavoboya gidip yüzümü yıkadım aynaya baktım Olamaz sen sen arkamdaydın Bir anda döndüm yoktun gitmiştin Birtürlü inanamıyordum gittiğine Savaşta yenik düşmüş askerler gibi ağır adımlarla odama döndüm Donan saat çalışıyor ve yaklaşan sabahı gösteriyordu Gökyüzü kızıla bürünmüş güneş doğmak üzereydi Yeni birgün başlıyordu bu güzel gece artık bitmeliydi Bende kalan ise yanlızlığımla yanlız sen oldun Seni seviyorum.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |