Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Ardında bir yığın hatıra yıkılmış bir hayat Ve ağlayan birçift göz bırakarak Demek gittin Tek kelime yettimi böylebir aşkı bitirmeye Unut demeyle unutulurmu silinirmi yaşananlar Hadi ben bir rüya gördüm yalandı hepsi bir hayaldi O sahil kenarı bitmeyen geceler Ellerime kelepçelenen ellerin Her ayrılık anında kahrolan yüreklerimiz Hepsi yalandı Peki ya o kollarımda eridiğin anlar Seni seviyorum diyen dudakların onlardamı yalandı Kundaktaki bir bebeğin sütünü çalar gibi çaldın seni benden Seni benden alıp birbaşkasına hediye ettin Şimdi beni kim avutur Hangi gece seni düşünmeden sabah Hangi sabah hayalini kurmadan gece olur Demek gittin Ölüme inanıp ayrılığa inanmazken Senin uğrunda Azrail ile zar atarken Ve sevgimin gücü ile neredeyse ölümü yenecekken Sen vurdun beni en can alıcı yerimden tam kalbimden Demek gittin GİT! Ve asla dönme geriye Gelipte bakma gözlerime Uzanıpta dokunma ellerime Hele gözyaşlarımı sakın silme Dedim ya geriye dönme Dönüpte bu halimi görme Sen sadece beni ben ise kendimi bıraktım Sen bilme geriye dönme Dönme.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |