Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Soğuk bir dolabın içerisinde Aama üşümüyorum ÖLMÜŞÜM! ! ! Yada onlar öyle zannediyor Gözlerim kapalı ellerim yanımda Birşeyler hatırlamaya çalışıyorum Olmuyor başaramıyorum gözlerim kapalı Gözlerin geliyor gözlerimin önüne Sadece seni hatırlıyorum Nerdesin diyorum nerdesin bak ben öldüm Sen neredesin? Kulağıma sesler geliyor birileri konuşuyor Bağırmak istiyorum sesim çıkmıyor Ölmedim duyuyorum demek istiyorum çıkarın beni buradan Hey! ! kimse yokmu Ve sesler uzaklaşıyor yine kalıyorum tek başıma Gözlerim kapalı Hala gözlerin gözlerimde Hatırlıyorum bana bakışını evet hatırlıyorum Bir peri gibi karşımda süzülüşünü hatırlıyorum Duyan yok mu ben ölmedim Yok duyan yok boşuna bu suskun çığlık Seni hatırlıyorum sadece imkansızlığımızı Tenim çıplak ruhum çıplak bedenim çıplak Ama kalbim seninle dolu Atmıyor evet ama seninle dolu Kimse yok mu beni arayıp soran Ben öldüm kimse yokmu Gelip alın beni buradan kimse yokmu Yok kimse yok gözlerim hala kapalı Sesler geliyor yine sesleniyorum seslere Evet evet duydular ohh kurtuldum Gözlerimi açmak istiyorum ama açamıyorum neden? Ve beni götürüyorlar Kimsesi yok diyorlar kadavra yapalım Olmaz diyorum içimden benim bir sevdiğim var Taparcasına sevdiğim her an hissettiğim Ama duymuyorlar İşte geldik kalabalık sesler geliyor Gözlerim hala kapalı Soğuk bedenim ders olacakmış onlara Bir acı duyuyorum içim acıyor yapmayın durun Benim bir sevdiğim var taparcasına sevdiğim Ama dinlemiyorlar Gözlerimden buz gibi iki damla yaş iniyor görmüyorlar İşte kestiler beni Acımadan umursamadan girdiler seninle dolu kalbime Yazık anlamadılar sahibim olduğunu İşte şimdi istedikleri oldu kalbim tamamen durdu Ölümse ölüm ama yaşamaksa Sensiz hayır......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |