Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Beklenmedik yağmurların yağdığı , hazırsız yüreklerimizin ıslandığı o gün Kim bilir belki ben görmüyeyim diye, belkide herkesler görmesin diyeydi ama Küçücük bi yere saklanmış duruyordu o koskoca aşk, kömür gözlerinin ardında Hani insan kaybolduğu zaman bakar ya çevresine şaşkın şaşkın, Pazarda annesini kaybetmiş çocuk misali, izlerken etrafı anlamsızca Hiç beklemediğim bir anda gözlerime takıldı, gözlerindeki aşka Heyecanlanırsın ya bir an , Bir an herşey yavaşlar... Yağan yağmur tanelerini sayabilicek kadar yavaş görürsün o an, Çevrendeki tüm o gürültü, yaşamın fon müziği gibi ufak ufak gelir kulağına Ve kendi zihninde değil onun bakışlarında dalarsın teması aşk olan hayal dünyana Ne olduğunu anlayamazsın ansızın gelen bu duygu sağanağının, Sadece yaşarsın, yaşarsın ama bit türlüde hatırlayamazsın Sanki güzel rüyalarımızın ardından gelen gereksiz uyanışlar misali pişmanlık duyarsın.. O aklındaki yarım yamalak karelerle,tekrar deli gibi dalmak istersin uykuya Zorlarsın fakat bi türlüde başaramazsın, dönemezsin o güzel rüyaya... Biliyomusun, yersiz, zamansız belkide anlamsız ama bişeyi farkettim Sen benim güzel rüyamsın... Sana uyumak sana uyanmamak istiyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © aydın durmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |