Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller |
|
||||||||||
|
Hissettiğimse artan bir ızdırap taa derinden... Gitmeyin diye haykırıyorum. Gitmeyin,beni terketmeyin. Ne yaşama sevincim duyuyor beni, Ne de bir zamanlar sımsıkı sarıldığım umutlarım... Kahkalarınıza karışıyor haykırışım, Duyulmuyor ki sessiz çığlıklarım... Ne hayallerim duyuyor beni, Ne de gecemi süsleyen düşlerim... O vakit, O'na sesleniyorum, Umutsuzca, Beni yarattın o zaman bir umut ver, Bir yaşama sevinci,bir neden, Gitme diye haykırıyorum. Sakın sen beni terketme, O duyuyor sesimi ve güç veriyor bana... Bir vakit geliyor, Ve Kan ağlıyor artık gözlerim, Bu kez, Sevinç gözyaşlarınıza karışıyor gözyaşlarım, Kimbilir belki de sadece içime akıttığım. Ama anlayın artık,anlayın istiyorum... Gözyaşlarım ifade edemiyor ki beni, Görülmez ki sadece içime akıttıklarım İşte bu yüzden; Susuyorum artık ben... Konuştukça uzaklaşıyorum kendimden, Bugünkü ben, dünkünü yalanlıyor, İkisi de birbirini anlamıyor, Ben bile sıkılıyorum benden, İşte bu yüzden, Susuyorum artık ben... Hem konuştukça, duyuyorum, Duydukça uzaklaşıyorum sizden, Uzaklaşınca sizden, yine bana kalıyorum.. Yine acı ve yine sonu gelmez düşünceler... Aslında ne kendimi, ne sizi yaşamak istiyorum.. İşte bu yüzden, Susuyorum artık ben... Susmalı, çünkü; Duymamalı, acımasızlığını sözlerinizin, görmemeli, nefretini gözlerinizin... Hissetmemeli, sahteliğini samimiyetinizin... Eğer görürsem, duyarsam ve bilirsem bunları; Eğer dersem ki, İnsan bu, hayat bu, ve alışırsam bunlara Ne umut olabilir ki artık bana?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © şirin aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |