..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Kültür Çatışmaları > Ömer Faruk Hüsmüllü




28 Mart 2011
Bedava Kitap İster Misiniz?  
Ömer Faruk Hüsmüllü
Kitabı isteyen arkadaşların ofh1952@gmail.com adresime ad-soyad ve adreslerini göndermelerini rica ederim.


:BGFC:



Yıllardır Mağaranın Kamburu isimli romanımı yayınevleri vasıtasıyla bastırmaya ‎ muvaffak olamadığımdan, çeşitli internet sitelerinde parçalar halinde ya da bütün olarak yayımlamıştım.
En nihayet kendi imkanlarımla Mağaranın Kamburu’nu bastırabildim. Tabii bu sefer de dağıtım sorunu çıktı karşıma. Mevcut dağıtım şirketlerinin bana olumlu cevap vermeyeceklerini düşündüğümden bu kitabımı eşe dosta göndermeye karar verdim.
Bu göndermelerden sonra elimde yaklaşık 100 tane kitap kalıyor. Bunları dileyen arkadaşlara ücretsiz göndermek istiyorum. Posta ya da kargo ücreti de vermeyeceksiniz. O da bana ait.
Kitabı isteyen arkadaşların ofh1952@gmail.com adresime ad-soyad ve adreslerini göndermelerini rica ederim.
Darısı diğer basılmadık kitaplarımın başına…
Saygılarımla…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Aşk
Gönderen: Levent Ölçer / , Türkiye
17 Nisan 2011
Aşk nedir çoğu kimse bilmez. Ne mutlu size Ömer Bey.***(Öfh)nin yorumu: Levent bey, sözleri her zamanki gibi ustaca seçmişsiniz. Teşekkürler...

:: Kitabın çilesi ve başkaldırı
Gönderen: Vildan Sevil / , Türkiye
2 Nisan 2011
Emeğin değerinin sürekli aşındırıldığı,sahibinin sesi olmayanlara yaşam hakkı tanınmadığı bir süreçten geçerken, kitabınızı armağan etme kararınızı bir başkaldırı,nazik bir direniş olarak algılıyor, selamlıyorum. Ancak,karşılığında armağanınızın değerinde bir armağan sunamayacak olan, emek değeri bilen okurlarınızın kendi konumlarını sorgulamamaları için, hiç değilse kargo ücretini ve kitap maliyet ederini kabul etmenizi rica edeceğim. Böyle olursa armağınınızı severek kabul eder,severek okurum, kendimi rahat hissederim. Aynı önerileri Ahmet Şık için de getiriyoruz.

:: Candan kutlarım !
Gönderen: Hulki Can Duru / , Türkiye
29 Mart 2011
Sn hocam, bu habere çok memnun oldum. Adresimi göndereceğim. Benim kitabımı hemen rezerve edin. Tabi bir şartla: Ben de size “basılmamış” ve yayınevlerince “basılması olanaklı görülmemiş”, “cesaret ister” gibi sudan gerekçelerle reddedilen kitaplarımdan bazılarını “e-kitap” veya “spiral dosya” halinde göndermeyi talep edeceğim. Bugüne kadar yazmış olduğum kitaplardan ancak bir tanesi (Teslis Sendromu) -çünkü, Kilisenin temel bir öğretisini eleştiriyordu- o da lütfen basılabildi. Yayınevlerinin genelde bilinen güç odaklarınının kontrolu altında olması, kendileri gibi olmayanlara fırsat vermemesi, dönen dolaplar ve tekelci iğrenç tavırları araştırılması gereken bir konudur. Hiçbir söz gizli kalamaz… Esenlikler

:: Çok teşekkür ederim
Gönderen: Didem Duruöz / , Türkiye
28 Mart 2011
Ömer Faruk Bey, inanılmazsınız, yeni, güzel, anlamlı, düşündürücü, çarpıcı ve etkileyici bir eserinizle karşılaşacağımı düşünerek yazınızın başlığına tıkladığımda, muhteşem bir süprizle karşılaştım. Bu çok değerli hediyenize talibim, hemen mailimi de göndereceğim. Kitabınızı baş ucu kitabım olarak kullanacağımı bilmenizi isterim. Eserlerinizin değerini bilecek yayınevi ile buluştuğunuzda, diğer kitaplarınızı da büyük bir keyifle kütüphaneme ekleyeceğim. Benden çok daha iyi bilirsiniz, birçok değerli eserin, sevenleri ile buluşması için edebiyat tarihine adını yazdırmış birçok değerli yazarın yayınevlerini dolaşmaları gerekmiş. http://martaval.wordpress.com/page/2/ Marcel Proust] Devasa eseri Kayıp Zamanın İzinde 1913 baharında çeşitli yayıncılar tarafından reddedilmişti. Reddedilen ünlü kitaplar (ve nedenleri): • Madame Bovary: "Çok fazla gereksiz detay var." • Anne Frank’ın Hatıra Defteri: "Gündelik dedikoduların ötesine geçmiyor." • Sineklerin Tanrısı: "Başarı vaat eden iyi bir fikir kötü uygulanmış." • Teneke Trampet: "Çeviriye uygun değil." • Harry Potter: "Fazla kalın ve çok pahalı." • Lolita: "Yazarı hapse girebilir." • Yüzüklerin Efendisi: "Satmaz." Lütfen siz de pes etmeyin. Tabii, şu anda yayınlanmamış kitapların bile yok edilmeye çalışıldığı bir ortamda bu çok daha zor. Yine de:Umut; gizli-saklı, uzakta. Aynı anda yanıbaşımızda. Sevgi ve saygılarımla.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın kültür çatışmaları kümesinde bulunan diğer yazıları...
Malatya Belediyesine Teşekkür
Kitapla İlgili Üzücü Bir Anım
Kadıköy Belediyesi'ne Teşekkür

Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kim,ne Demiş? (İsimler Alfabetik Sıraya Göredir... )
A'dan Z'ye Güzel Sözler
Sevgi - Gönül - Umut ve Mutluluk Üzerine Aforizmalar
Başöğretmen Atatürk Öğretmenler Hakkında Ne Söyledi?
Barış ve Özgürlük Üzerine Özlü Sözler
Dostluk Üzerine Aforizmalar
Erkek ve Kadın Üzerine Aforizmalar
Acı - Haz - Elem - Üzüntü Üzerine Aforizmalar
Kavimler Göçü ve Sonuçları
Dünya Atatürk'ü Konuşuyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Siyasi Taşlama: Neşezâde - 2 [Şiir]
Siyasi Taşlama: Karamsarzâde [Şiir]
Kusurî"den Tırtıklama [Şiir]
Zam Zam Zam... [Şiir]
Tırtıklama (Kazak Abdal'dan) [Şiir]
Yoklar ve Varlar [Şiir]
İstanbul,sana Âşık Bu Kul [Şiir]
Âşık Dertli"den Tırtıklama [Şiir]
Namuslu Karaborsacı [Şiir]
Dostlarım [Şiir]


Ömer Faruk Hüsmüllü kimdir?

Uzun süre Oruç Yıldırım adını kullanarak çeşitli forumlara yazı yazdım. İddiasız iki romanım var. Çok sayıda siyasi içerikli yazıya ve biraz da denemelere sahibim. Emekli bir felsefe öğretmeniyim. Yazmaya çalışan her kişiye büyük bir saygım var. Çünkü yazılan her satır ömürden verilen bir parçadır.

Etkilendiği Yazarlar:
Az veya çok okuduğum tüm yazarlardan etkilenirim.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.