Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Vardıklarında karşılarında bir Sith görürler. Yiğit blaster'ıyla ani bir hareket yapıp onu yok etmek ister fakat olmaz. Sith, Yiğit'in atışını ışın kılıcıyla geri teptirir ve Yiğit'in ölümüne neden olur. Hamit: -Yoooo! Bunun üzerine Hamit sinirlenir ve Sith'in üstüne atlar. Daha sonra onu ileri ittirerek Force Lightning yapar. Sith'in kılıcını almıştır ve onu havada tutarken sorar: -Patronun kim? -Söyleyemem. -Söylemezsen ölürsün!! -Söylersem bırakıcak mısın? -Söylersen düşünürüm!! -Darth Barış için çalışıyorum -Barış ha?, der ve bir an düşünür ardından, tamam seni bırakıyorum, deyip tıpkı dediği gibi onu bırakır ve aşağı kadar düşmesini izler. Barış, Hamit'in en eski arkadaşlarından biri olup, sevmediklerinden birisidir de. Zamanında ona çok güvenmeyi denedi fakat olmadı, her seferinde ihanete uğradı. Fiziksel olarak esmer, siyah kıvırcık saçlı, orta boylu bir tiptir. Bu sırada Darth Barış'ın gemisinde: Barış: -Hamit'le tekrar görüşeceğime sevindim. Barış'ın kelle avcısı adamlarından biri: -Onu halletmemi ister misin patron? -Evet bi'dene bakalım, der ve kelle avcısı ona selam vererek huzurundan ayrılır. Bundan sonra Barış sağlık elemanlarını da alıp Coruscant'a, Cankat'ın öldüğü yere, Deniz's Nuclear Power Plant'e gider. Orda Cankat'ı bulur ve onu ordan çıkartır. Cankat: -Kimsiiin seen? -Barış, Barış Şahin. Bu kısa diyalogdan sonra Barış, Cankat'ın vücudunu mekanik ıvır zıvırlarla kaplar, tıpkı Star Wars Episode III'te Darth Vader'a olan gibi. Bundan sonra, Cankat: -Neden beni kurtardın? Barış hiç umursamazmış gibi bir sesle cevap vermeye başlar: -Hamit seni orda bırakıp bi'de binayı başına yıktı, der ve sesini biraz daha yumuşatır, on dan intikam almak istersin diye düşündüm, der ve artık sesi çok ciddileşmiştir, aksi taktirde seni öldürürüm!.. -Tamamdır, Barış dediğin gibi olsun, der hafif korkmuş bir sesle. Barış, Cankat'a ışın kılıcını uzatırken: -İşte kılıcın, senin de gücün var...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hamit Özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |