Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
iki nefes arasındaki bekleyiş kadar kısa, iki bakış arasındaki kadar özlem dolu, iki rayın üzeri gibi pürüzsüz ve kaygan, ve iki dudak arasındaki büyü bazen . . . adımı sevemedim ama bazen özlem işte... dudaklarda iki hece kalplerde bir sıcak tebessümi adımı sevemedim ama bazen sevdaların çağladığı, bekleyişlerin hasretleirn anlam bulduğu yer özlem, adım sevemedim ama bazen zorl olan herşey biraz daha özlem ... yoğun ve bir o kadar derin bir anlam ver iki heceli bakışlarında, toprak tazeliği, rüzgar hırçınlığı var belki de bazen yalnız bekleyişlerin garip sabahlarında. bir o kadar sabırlı, bir o kadar sadık, ve bir o kadar kalendar bir bekleyiş. dizeleri harika yapan hecelerdeki manamıdır, yoksa heceler deki manayı anlamlı kılan dizelerin yazıldığı manamıdır. o zaman her damla bir selam olsun birbirimize. her damla bir dokunuş olsun temiz ve anlamlı yürekli. o zaman her damla bir duygu olsun öksüz günlere, o zaman her damla biraz daha sen olsun ... Yüklenen anlamların ışığında yol alsın genç ve taze bir çiçek. parıldasın her gün ışığında her yağmur tanesi ıslaklığında, ve yeni güne güzel bir umutla merhaba desin küçük bir çiğ tanesi ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hakan turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |