Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Diyorum ki; Bazen sadece bir kırlangıç tazeliğinde özgür olsam Aksam uçsuz bucaksız melodilerin içinde Sonu nerde biteceğini bilmediğim tonlara geçsem Senkopların birinden diğerine atlasam. Her geçişimde minik bir tebessümün eşlik etse bana Diyorum ki; Gözlerin ben olsa birazcık ta Yağmurun topraktan kaldırdığı koku gibi koklasam derin derin. Gözlerinde içimdeki seni biraz daha semaya yükseltse Ve her çıkışta ürperen tenime dokunsan apansız bir hışımla Diyorum ki; Bazen ben olsan biraz, hissetsen dünümü, bugünümü . . . Mühürlesen adını adıma daktilodan teksirde yerini alan cümleler gibi Cümlelerdeki eylem olma özelliğini yitirmeyen fiilimsilerde vurgulansak Her vurguda biraz daha özümseyip akıtsan beni en saklı köşelerine doğru Diyorum ki; Seninle biz tamamlasak köşelerimizi eşkenar bir üçgende Her bir kenarımız farklı ama eşit bir yöne uzansa hayat çizgimizde Paraleller gibi hüzün ve hasret kaplasa benliğimizi Ve işte tam orada teğet iki nokta üzerinde birleşse benliğimiz Diyorum ki; vivaldi’nin dört mevsimi gibi yaşayalım aşkımızı Bazen hırçınlaşsın, bazen yağmur tanesi gibi üzerimize aksın, Bazen ise Venedik gondollarında umudun farazi olmayacağı Yerlere akıtsa bizi su gibi, masal yüzün gibi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hakan turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |