Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Darren Aronofsky'nin yönetmenliğni yaptığı filmde bir kaç yönetmeninde katklarıyla olduğu bu baş yapıtta oscar ödüllü natalie portman nina karakteriyle New Yorta yaşayan çok başarılı bir balerin annesi bir balarin olan nina siyah kuğ seçmelerine katılır bu seçmelerde zarif ve masum olan beyaz kuğ diğer bir taraftan şehvetli ve tutkulu siyah kuğuyu canlandıracaktır. Nina çalışmalra başladığında kabuslar görmey başlar çünkü aslında ben filimi bilgisayardan izledim sinemda izlesem çok üzülürdüm ve ağlardım filmde gizem,dram,psikoloji ve yüzde atmış hırs var nina siyah kuğuyu onmakta zorluk çeker çünkü platonik lolarak bile aşık olmamıştır ikinic karakterde içinde bu oyunla bir likta çıkmaya başlar ikinci bir ben gibi ikinci nina o olmak istediği karakterdir yalnız filimin başında sanki annesi yüzünden gibi gözüküyor sonlara yaklaştıkça bir çok şey ninanın fantazileri kendinide yaralama hastalığı var sonunda ölen kendisi oluyor zaten kuğu gölündede kuğu ölür aslında iki gerçeği çok güzel bağdaştırmış yönetmenler mutlaka izleyin arkadaşlar . Kaçırılmaması gereken bir dram ve psikolojik bir film diğer taraftan çok gizli kalmış taraflar var karanlık taraflar ininanın şimdiki belki tabular.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © RUTİL BİLGİNER-, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |