..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > Bilal Dilsiz




13 Şubat 2011
Aysema'ya Mektuplar I  
Bilal Dilsiz
“Kalbimi meşgul eden,zerafetiyle beni cezbeden güzel,sensizliğe alışamadım.”


:AHGA:
Aysema’ya Mektuplar I


“Sensizliğin adı yok,yaşadığım hayatın,sensiz tadı yok.”

Gökyüzünde yıldızlar bile yalnız değil,her birisi ilahi kudretin onlara bahşettiği aşkla sanki hiç ayrılmayacakmış gibi nurani bir ışıkla birbirlerine dokunuyorlar.Gıptayla bakıyorum gökyüzüne,sanki yıldızların güzelliği aksetmiş yüzüne.Ayın halesi yıldızlara işveyle yaklaşırken ben sensizim ve sessizim,sensizlik başıma ferace geçirmiş gibi,sensiz geçen her günüm lâl,duygularım bî mecâl anlıyormusun?

Ansızın çekip gelsen; Yüreğimde aşkının daha da çok büyüyeceği aşikar,hayat dörtlüklerimin ve mısralarımın şiirler gibi ahenkli,sevgimin bir bütün olarak birleşeceği,belki durgun,belki yorgun,yine de mutlu,yine de umutlu,seninle birlikte bir ömür boyu sevgi dolu, nice yıllar geçireceğimi biliyorum.Cümlelerim her dâim seninle anlam buluyor.

Seni özlemenin şiir kitabını yazabilirim.Defterim,kalemim,gözüm,kulağım.seninle konuşur dilim dudağım.Gittiğinden belli ıslak yanağım.Gözlerim nemlendi yaş Aysema’m.Ne zaman şiir yazmaya çalışsam gözlerin gelir aklıma.Deniz mavisi gözlerin,kalbimde ince bir sızı.Yaradanın bana bahşettiği tecellisi olsa gerek.Şükrediyorum yine de halime,en azından kalbim hiç boş değil,hep seninle birlikte.

Bazı akşamlar gözlerim gökyüzünde asılı kalıyor seni düşünüyorum.Yıldızlara bakıpta uzaklara dalıyorum gözlerimden bir bir umutlar düşüyor ve içim ürperiyor.Hâlâ kulağımda çınlıyor sesin,meltemden bir parça ferah nefesin,gözlerin gönlüme ne derse desin,sevdaya salıyor şimdi nerdesin? Ayrılık ûlvi sevdaların kaderinde olsa gerek,hazreti Yusuf’un ve Züleyhâ’nın yaşam hikayesini düşün.Züleyhâ değilmiydi? Aşkı uğruna Yusuf’u zindana attıran.Yaşlı ve görmeyen nâdim gözlerin gölgesi altında,ölene dek beklemedimi Yusuf’u.?

Neyleyim senden ayrı baharı yazı,ne zaman dinecek kalbimdeki sızı? Bitecekse bitsin muamma,vuslatı fizandan uzakta sanma yeter ki gelsen gayrı.Aslında söylenecek o kadar çok söz var ki; Nihayetinde en güzel sözü yüreğim söylüyor.

“Kalbimi meşgul eden,zerafetiyle beni cezbeden güzel,sensizliğe alışamadım.”


Bilal Dilsiz

'KUMRU Tarih Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisinin Temmuz Sayısında Yayınlanmıştır.'



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aysema"ya Mektuplar II
Aysema"ya Mektuplar III

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hasretle Beklerim Gelen Baharı [Şiir]
Yüzüm Kalmadı [Şiir]
Gençliğim Bir Meçhulde Kayboluyor [Şiir]
Bırakmam Seni [Şiir]


Bilal Dilsiz kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bilal Dilsiz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.