Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
İçimde ne manalar gizli,söylenmeye hasret meramım ben Bazen;sözlerin sönük kalıp da ,onların mahcupluğunu örten bir bakışım ben Elden ele dolaşıp nice özlemle yoğrulmuş nakışım ben Limanını şaşırmış,vurdumduymaz denizlerde O nu arayan karakışım ben Özlem dolu yüreğim gideni çok arar Zaman sevileni özlettirmekten başka neye yarar Ekmek gibi su gibi;ışığa da muhtacım Rumi misali ben de Güneş e,bilgiye açım .... oydu benim kaynağım,Şems im ilacım... ... oydu gönül miracım... Henüz deryada katre iken Şems imi kaybettim O nun gidişiyle kan ağladı ruhum,bedenim Cezayir gibi suskun ,garip kaldım Akdeniz de Adana gurbet oldu gönlümde,gidenin dönmesini beklerim Menzil uzun da olsa bekleyeceğim yine çare-sizde Biz sevgimizi nedense firkat tohumları sinemizde kök salmaya başlayınca uyandırırız.Yükte hafif pahada dünyaya bedel o hazineyi hep saklı tutarız firkata kadar.Şairin deyimiyle gizli bahçemizde açan çiçekleri vermeye az buluruz ya da vaktimiz olmaz;ama o tren sevdiğimizi bizden ayırınca çok vaktimiz olur düşünmek için...onu ne kadar çok sevdiğimizi anlarız;lakin giden gitmiştir bir kere...Siz siz olun sevginizi cömertçe harcayın.Unutmayın sevgi kullanıldıkça çoğalır.Korkmayın sevgi bitmek tükenmek bilmeyen bir nehirdir.Bütün insanlığa yeter de artar.Sevginizi vakit geç olmadan gösterin.Yoksa;bir gün gelir ki sevginizi gösterecek kişi bulamazsınız!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Oğuz Tokdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |