Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
Heykeller vardı içimde, Hep aynı şekilde duran, İnsanlar vardı peşimde, Heykelleri yerden yere vuran.... (1995) Ne anlarsın Ben bana birşey söylemedim, Desem sen ne anlarsın, Sen sana birşey söylemedin desen, Ben ne anlarım.... (1995) Ruhuma dargın mevsimlerim Gördüm desem yalan olur sevdamın suya düştüğünü, Ve kanatsız kuşlarımın gökyüzüne ihtiyaç duyduğunu, Kararsız geçip gidiyor solgun sevinçlerim, Bir ağlayıp bir gülmeyin bana artık, Dudakları çatlamış,gözlerini kapamış, Ruhuma dargın mevsimlerim.... (1995) Notalar Özlemini duyduğum notalar, Uçuşuyor başımda, Yakalamam imkansızsa eğer, Umut var, Herhalde bu kadarı yeter.... (1994) Sonuçta Bir kalabalık ki,yoğun insanlar arasında, Bir düşünce ki,ne insanların kafasında, Bir adam başı elinde,eli yüreğinde, Sonuçta insan, Anlasakta,anlamasakta.... (1995) Kapılırsın Anlarsın, Sabah ayazlarında denizin kokusunu, Başın döner,uçarsın, Bakarsın gökyüzüne bulutsuz, Ağlarsın,dayanamazsın, Zamanla anlarsın, Ne hayallerde asılı kalırsın.... (1995) Yastığımın kenarı Yastığımın beyazlığını ayıran, Pembe dikiş çizgilerinde duruyorum, Ayaktayım düşlerimde,yorganım toprak, Neyse, Şimdi saat kimbilir kaç, Uykularım dökülüyor gecelerime, Ben seni düşünürken, Sonbahar misali yaprak,yaprak... (1996) Böyle öğrendim Susmak için gelmedim yanınıza, Konuşmak, Tartışmak,paylaşmak benimde hakkım, Bir başarabilsem düşmeden koşmayı, Acınmadan,acımayı, Sus diyemezsiniz bana, Hayatınız benimde hayatım, Böyle öğrendim ben yaşamayı.... (1996)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |