Özgürlük sevdası insanın başkalarına duyduğu sevgidir; güç sevdası insanın kendine duyduğu sevgidir. -Hazlitt |
|
||||||||||
|
Babacığım diyemedim sana, Bak avuçlarımda büyüyor sevdalarım, Yağmurlarda ağlıyor yalnızlığına acılarım, Aşklarım var artık benimde baba, Gökyüzü rengi,karanfil kokusu aşklarım var artık, Özlemlerim var,sende özlem duyarmıydın zamanında, Ağlayan gözlerim var,sende ağlarmıydın Hayat denen bu camsız mekanda, Yüreğime iltica eden sevdalarının yoksulluğunda, Baba, Babacığım diyemedim sana, Özlemek seni bana geri getirmez bilirim, Seni sevmek bana aşk demek,sevda demek Sen özleme desende, Ben seni ölene dek özlerim, Bak umutlarımla yaşıyorum bende baba, Yalaka değilim tam istediğin gibi, Herşeyi sevmiyorum aslında,herşeyi sevemiyorum, Seni sevdiğim kadar baba, Seni özleyemiyorum diyemiyorum, Gittin ya bir kış ortası, Gelmeyeceksin diye düşünemiyorum, Hani ağlama derdin düştüğümde,hatırlıyorum Kalk oğlum erkek adam ağlar mı hiç derdin, Hani gülerdin baba sen,ağlatırken de gülerdin, Kalktım baba,şimdi adam oldum mu bilemiyorum Baba, Babacığım diyemedim sana, Belki layık olamadım siyah beyaz zamanlarına, Ve belki de anlatacağın ne hayatlar vardı, Dudaklarından okuyamadım,sarılamadım kollarına, Küçüktüm,büyüdüm işte,bekle beni baba Nasıl olsa birgün, Elbet bende geleceğim yanına.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |