Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante |
|
||||||||||
|
ve emekleyen çocuk ve pazuları kan dolu delikanlı fıkır fıkır genç kız kamburu çıkmış ihtiyar velhasıl çoluk çocuk genç ihtiyar can sıkıntısından ölebilir can sıkıntısı deli eder adamı ya bir sigara yakmalı ya dolaşmalı ya kavga etmeli nara atmalı oyun oynamalı şaka etmeli bir şeyler yapmalı mutlaka can sıkıntısından kurtulmalı çünkü garip sorular gelebilir insanın aklına birden bir şeylerin eksikliği sırıtabilir mesela şu kuş neden yaşar diye sorabilir insan yahut şu böcek sahi ne böceği bu? karınca değil, s,nek değil, kırkayak değil ya ne? ben miyim yoksa ??? ya bu soru düşüverirse insanın aklına... eyvah ozaman, eyvah! yandı şehir! senetlerden, bonolardan, kitle iletişim araçlarından, uydulardan, füzelerden, bankalardan başını doğrultan adam insan olduğunu hatırlayabilir devrilebilir bütün gökdelenler birden dünyada ne kadar plastik varsa doldurulup makinalara, makinalarla birlikte yakılabilir. Plastik ve makinaların karasevdalıları üzülmezler mi sonra buna! beşikteki bebe emekleyen çocuk pazuları kan dolu delikanlı ve fıkır fıkır genç kız kamburu çıkmış ihtiyar velhasıl çoluk çocuk genç ihtiyar can sıkıntısından ölebilir ihtar ediyorum şehrin kambur tanrılarına...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |