Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
"VAKİT BİR HAYLİ ZİFTLİ EKMEĞİN KANLA YOĞRULDUĞU VAKTİN YANSIMASI TARİHE ÖLÜMÜN DAHİ YORULDUĞU" Hallarım hal değil Kabuslar küflendiren Sayki buğday olmuşum Dünya da değirmen Yahut bir güvercin say beni Kartalın pençesinde Yahut usulca çalınan bir ıslık Çığlıklar gecesinde Fotoğraf çektirirken neden Hüzne düşer insanların gölgesi Gün ortasında kararan yalnızlık Değil mi ki aşkın ertesi Kesmeden kanıyor bileklerim Fotoğraflarda görülen bu Her doğan gün yeni bir intihar Örümcek yuvalarında örülen bu Hallarım hal değil Karanlıklar yağıyor düşünceme Neden yaşadığımı unuttum Hazlar geçmedi günceme Ya neden yaşar karınca Karınca kararınca Ya neden hüzünlenirim Ay değip sular kararınca Ağır aksak büyür gece Büyür gece içerimde Ağır aksak büyük şehir Büyür şehir kederimde Bir tanem, canım, aşkım benim Ne var senin ellerinde Beni tedirgin ve asi kılan kalabalıkların orta yerinde Neden büyür yalnızlığım Konuşurken dostlar ile Ya neden dosttan uzak Haykırışlar dolar dile Bir kum tanesi say beni Senden ayrı değerim bu Ya hiç et, ya da bul beni Yar kaçıncı yalnızlık şiirm bu... Hallarım hal değil Su da oluşan halka gibi Yaşamak okyanus olsa boş Gözümün ufkunda suların dibi "Ah! Karanlık saçları zamanın Tutmak istedikçe yılanlaşan..."
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |