..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > Emre Öksüzel




1 Ocak 2011
Mutlu Yıllar - Yıldırmalar...  
Emre Öksüzel
2011 ' e girerken...


:AEJF:
Yine başladı ; her sene Aralık ayının sonlarına doğru yaşanan hengameler güzel memleketimin her guşesinde. 2011'e daha mutlu yaşayarak girsinler ki ,daha mutlu geçsin tüm seneleri. Bu saçma , abes teoriye binaen de ; hiç kimse boş boş geçirmek istemiyor bu mutlu ve kutlu günü. Yaşamak istiyorlar her günkü gibi manasızca , daha da nasıl çıldırabilirimin en nadide örneklerini sunuyorlar dünyaya.

Hiç bir şey yapamayan evinde topluyor çoluğunu , çocuğunu oynuyor tombalasını. Tabii bu günün anlamlı geçmesi için almayı unutmuyor piyangosunu. Belli ki nimetin anlamını bilmiyor da yaşıyor kepazece , başvuruyor fütursuzca abla Nimet'e , Piyango idaresine.

Yine başladı yeni yıla doğru , 'yıl'dırmalar. Bana sözde ilim-irfan vermekle mükellef üniversitemin mail kutusuna her gün yeni programlar geliyor. Çok düşünüyor bizleri sağolsun, yeni yılı nerde daha ahlaksız bir şekilde yaşamak istersiniz diye sorup duruyor. Uludağ , Kartalkaya ya davet ediyor ; oralar çok soğuk kafamı üşütmedim , üşütesim de yok diye cevab veresim geliyor.

Yine başladı yeni yıla doğru "mutlu yıllar , mutlu noeller" naraları , paslanmış kulaklarımıza bir kat daha atıveriyorlar. Şehir yaşamından bıkmış , usanmış bizlere ; noel ağaçlarıyla süslü kutlamalar da hazırlıyorlar. Bütün yıl doğa dostu olarak yaşayanlar , hakikatte Türkiye çöl olsun diye uğraşıyorlar .

Hani bir de diyorlar ya , yeni yıla nasıl girerseniz hep öyle yaşarsınız diye , aslında tüm yıl nasıl yaşadılarsa öyle giriyorlar. Her biri başkasına programın ne diye soruyor , öneriler sunuyor. Çok da düşünceliler bir de kılavuzluk ediyorlar. Amma velakin karga olduklarını bilmiyorlar.

Bu topraklarda bize yıllarca doğru rehberlik etmeye çalışan ve tertemiz şekilde bizlere bırakan ecdadın torunları , her yeni yılda daha da kirletiyor bu toprakları , her yeni yılda daha da yıldırıyor içindeki insancığı.
Ne diyelim mutlu yıllar , yıldırmalar.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Öteki Halim"
Söyle...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Baykalamadı [Eleştiri]


Emre Öksüzel kimdir?

Ankara'da yaşayan bir üniversite öğrencisi olarak; gençliğin tadını doyasıya çıkarıyorum. O da nasıl oluyor derseniz , temiz ve güzel yaşarak , çünkü bu hayat güzel yaşandığı zaman yaşanabilir . Kendi hayatımı kirletecek kadar şuursuz olacağımı düşünmüyorum , yani şimdilik öyle umuyorum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Emre Öksüzel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.