..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Türkiye > Emre Öksüzel




11 Mayıs 2010
Baykalamadı  
Emre Öksüzel
ölürdüm de inanmazdım ama; "olmaz olmaz deme olmaz olmaz" denir ya olmaz oldu gerçekten.


:AEHH:
Ölürüm de inanmam diye tabir edilen hususlar olur ya hani, işte öyle bir durumdu bu .
Öyle ki internet sayfalarında 20 – 30 sene sonraki hali bile genel başkanlığına sımsıkı oturmuş şekliyle tasvir ediliyordu.
Bugün saat 14.00 civarlarıydı gözlerimi ardı ardına ovcalamama sebep olan olay.
Ha bugün , ha yarın açıklama yapar diye beklenen yılların siyasetçisini ekranda görünce, meraklandım doğrusu kılıfı nasıl hazırlayacak diye . Toplumda geçerli olan ahlaki değerlere göre “izahatı mümkün olmayan bir durumu” , izah edebilecek tek kişi “muhalefeti mümkün olmayan konulara bile muhalefet edebilen” birisi olabilirdi.
Bekledim belki sıvayabilir birşeyler diye ama…
Sadece ” Bu bir komplo” dedi ; “yok kardeşim , ben 72 yaşında adamım yapmadım” diyemedi . Çünkü bu millete kendini ‘Rodosa kadar yüzebilecek’ birisi olarak takdim ettiğinden olayın olabilirliği pek tartışılmıyordu.
Tartışılan Bu olayı kimin su yüzüne çıkardığıydı.
Bekledim belki parti içi muhalete yüklenir diye ama yapmadı. Her defasında bu milletin değerleriyle dalga geçebilen şuursuz ekibine yine güvendiğini söyledi. Belki bazı kuşkular vardır diye ; Penssylvania ‘ daki büyük cemaat liderinden iyi niyetli, samimi, “gülen” mesajlar aldığını da açıkladı. ve topu kendi açısından atabileceği en kötü yere attı , hükümete…
Zaten olayın olduğu gün video sitelerini kapattıran ve her kimse bulunması için MİT e özel talimatlar veren Başbakan’a giderayak verdiği pasla hem kendini , hem de partisini çok zor durumda bıraktı...Er-geç bulunacaktır çünkü çirkinlik üzerine bir çirkinlik daha ekleyip bu olayı afişe edenler...
2 hafta sonra kongre var gitti gelmez diyenler de , o koltuğu bırakamaz diyenler de var . Ne kadar dönmesi muhtemel olsa da , ben biraz hayal kurmak istiyorum. Türkiye’de Sosyal Demokratlık ağacını iyice çürüten Baykal’ı , gerçek sosyalistler ağaçtan atmıştır artık. Etrafındaki çürümüş bütün zerzevatın onunla birlikte gideceği su götürmez bir gerçektir ve çağın gidişatına ayak uydurabilen sosyal demokratlar artık partiyi devralma ümidindeler…
Ne diyelim hoş bir veda olmadı ama böyle bir duruma Baykal değil her kim olsa dayanamazdı , Baykal da kalamadı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
"Öteki Halim" [Deneme]
Söyle... [Deneme]
Mutlu Yıllar - Yıldırmalar... [Deneme]


Emre Öksüzel kimdir?

Ankara'da yaşayan bir üniversite öğrencisi olarak; gençliğin tadını doyasıya çıkarıyorum. O da nasıl oluyor derseniz , temiz ve güzel yaşarak , çünkü bu hayat güzel yaşandığı zaman yaşanabilir . Kendi hayatımı kirletecek kadar şuursuz olacağımı düşünmüyorum , yani şimdilik öyle umuyorum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Emre Öksüzel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.