Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
Sevgi ile nefretin zıt duygular olmadığını, sevgim birden nefrete dönünce farkettim Ve asla bir daha onun gibi kimseyi sevemem deyip tekrar sevilebileceğini. Oysa paylaşmakmış sevmek sorumluluk almakmış zorluklara göğüs germekmiş, tüm olumsuzluklarına rağmen sevebilmekmiş Ve senden sıkıldığını anlasan bile o sana git demeden yanından ayrılamamak, gurunu hiçe saymakmış kendimi bir saniyenin pazarlığını yaparken bulduğumda fark ettim.. Asla evlenmeyi düşünmüyorum diyen her kadın bile evlenmek istermiş içten içe yüzüğü parmağıma hırsla taktırmaya çalışırken fark ettim.. Ama sevgi de bitermiş bir gün İnsanın karşısındakine yaptıkları kadar yapmadıkları da bitirirmiş sevgiyi Bitmez sandığım bu sevgimin neden bittiğini düşündüğümde fark ettim… Sonra o geldi Önce ışığı süzüldü odama sonra bir çift yürek dolu göz bana baktı… İnsanın ilk görüşte aşık olabileceğini onu görür görmez fark ettim.. Meğer şiirmiş aşk Meğer huzurmuş. Gözlerimin içinin güldüğünü fark edince farkettim Aşk karşılık bulmak el ele tutuşmak ya da birbirine ne kadar çok sevdiğini söylemek değilmiş Bir bakışmış aşk… Anlayışmış okuduğun kitapta kendini ve onu bulmakmış Kendinde onu bulmakmış aşk Saatlerce konuşup yine de sıkılmamakmış aşk Bukowski, Nazım Hikmet ümit Yaşar Oğuzcan’mış aşk Onu tanıyınca fark ettim. Onu hiç elde etmedim, Ama asıl olan elde etmek değil elindekilerin değerini bilmekmiş seneler sonra onun sayesinde fark ettim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © nazım deniz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |