Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza |
|
||||||||||
|
Ancak tenhalarda olur sevişim Yitik ülkenin billur sesli kraliçesi değilim Matematik öğütlerinin Tümevarımlarında diner hiddetim. Seni sevemem dostum! Birazdan çıkar giderim. Bir ihtiyaç zuhur eder, giderilmesi gereken Ya da bir banka soygunu haberi dinlerim. Gitgide kabuklanır varlık Buradalığım kesinleştikçe, Budalalık artar Doğru orantılı kayboluş bizimkisi. Hani cefanın çekile çekile Karakterde çekingenlikten ve Kaybetme korkusundan eser kalmadığı bir nokta vardır, Hani o meşhur mutsuzluğu kabullendiğimiz ve Tamam artık böyle memnunsuz yaşarım dediğimiz o yer. Krallığım devrilmiş Zaten bir kral da değildim. Kral olduğumu sananlarla Olmadığımdan oldukça emin olanlar arasındaki Çekişmeydi hep çekindiğim. Bu esnada biraz istavrit yediysem de Tadı başkaydı o sonuna değin sakladığım betimlemenin. Varoluşçuluk oynayan tanıdıklarım da oldu Sonra dijital bir ihanet düşlediler kendileri için Düşlemekle de yetinmedi iştah Nasıl da baştan çıkarıcıydı işlenen kusursuz günah. Gidememekle kalamamak arasında bir yerdeydim Karanlık, ihtişamsızlık ve iştahsızlık değildi derdim. Bir yeni yetme gibi Özgür olmayı dilerdim. Dilerdim ki; Dinleneyim ben de numaraların Ve en çok da çocuk parklarının önemli olduğu o yerde. Hani hakların ve halkların, güneşin Esmerleştirmesinden hiç çekinmediği hikayalerde. Gidemedim Dinlenemedim Seslenemedim Hep başa sardı Sarhoşun dinmeyen narası. Benlikler yapış yapış Alkışlar tastamamdı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © funda kipural, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |