640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Kalkan projesinin ilk tepkisi: Kuzey Kore’nin, Güney Kore’ye saldırdığına dair haber tüm haber sitelerine düştü. Yeonpyeong Adası’na saldırı olduğu bildirilerek Güney Kore’nin bu saldırıya karşılık verdiği söyleniyor. Ölüm ve yaralı haberlerinin geldiği belirtiliyor. Bir kelebek esintisinin uzak doğuda fırtına çıkarması beklenir bir durum. Ekonomik darboğazın boğmaya başladığı bugünlerde fillerin çarpıştığı bir ortamda kedilerin hırlaşması doğal. Güney Kore’nin arkasındaki filler ile Kuzey Kore’nin arkasındaki filler füze kalkanı projesi yüzünden karşı karşıya geldi. Bu iki ufak ülkenin sırt kabartmaları, tüylerini dikenleştirmeleri nelere yol açabilir, bilinmez.. Amerika, Rusya, Avrupa’nın gözde ülkeleri Roma İmparatorluğu gibi her yere istediğini yapacaklarını zannedip her milletin kendilerine tabi olacaklarını düşünüyor olabilirler; ama Haniballer birden ortaya çıkıp bu oyunu bozabilirler. Dünya yeni gelişmelere gebe.. İyi gözlemlemek gerek. İyi irdelemek gerek yaşananları. Bir dev uyanıyordu son elli yılda. Bu uyanış bazılarının önünü kesebilirdi. Büyük bir insan gücü olan Çin, dikkatli olunması gereken bir devdi. Onun için kalkan projesinin asıl amacı bu deve karşı, Rusya’yı da yanına alarak bir başka dev yaratmaktı. Set yıkılıyor. Yıkılırken de çıkardığı ses, yaydığı toz, duman Roma düzenini yerle bir edebilir. Eğer siz çelikten yapılmış, altın armalı geniş bir kalkan oluşturursanız, birileri de epey ses getirecek savaş davullarına tokmağı dokundurmaya başlar.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Göktu Kara, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |