Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Büyük büyük harflerle BEN... Tüm dünya içime doluyor Ölüyorum Dünya ölüyor... Önüme çıkan ilk aşka Bir nefes büyütüyorum Kirli, serseri bir sperm akıyor Beynimin kıvrımlarında... Rastladığım ilk dilenciye Merhamet dileneceğim Öyle yazıyor tanrısı... Yaşıyorum işte Bir kalp atımı Sonra bir nefes Sonra bir kalp atımı daha Sonra bir nefes Sonra, sonrasız ve öncesiz ve hepsinden farklı bir kalp atımı Birkaç nefes ardı ardına Yalnızlık korkaklığı Tuvalet yalnızlığı Yaşıyorum işte... Gözlerimi kapattığımda sarı saçlı bir kızın gamzelerine kan damlatıyorum Gözlerimi açtığımda ise fesleğenin kokusunu ellerimle dağıtıyorum Önce tüm odaya Sonra bu şehre Ve bu ülkeye dağıtıyorum o fesleğenin o kokusunu... Büyük büyük harflerle BEN... Ne pahasına Ne ederine BEN... Yalnız bir yenilgidir bu hayat Bu hayat yalnızca bir yenilgidir Yenilgi dediğin bu hayattaki yalnızlıktır Yalnızlık hayatın yenilgisidir... Büyük büyük harflerle BEN... Tüm dünya içime doluyor Ölüyorum Dünya ölüyor... Üstünde yürüdüğüm bu mazgalı Kim yarattı? Kim icat etti bu yalnızlığı? Bu aşkın adını kim koydu? Özgür bir yaprak düşüyor Gözlerime Gözlerime seviyor Gözlerime yazıyorum İyi de... Yazık bu hayale Yazık her hayale Yaşadığım altı üstü bir ya da iki veya üç 'an' Büyük büyük harflerle BEN... Tüm dünya doluyor Boşalıyor Ölüyorum Ölüyoruz Dünya ölüyor Tanrı ölüyor... Büyük büyük harflerle BEN... Bazen veya çokça bir 'hata' olarak Ama yine de BEN... YAŞIYORUM...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Necat Dilaver, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |