Dudaklarına yapıştığımı düşlediğim biri var, nedenini bilmiyor olsam da artık ben aşkın o saf halini arzular haldeyim. Elllerim yarım kalmaktan çok usandı, benimle sonsuza kadar gidebilecek birini istiyorum. Ne olursa olsun yanındayım deyip sarılacak biri. Aşk bu sıralar herkeste rövanşta olmaya başladı, nedenini bilmiyorum ama kışa çalmadan yazın bitiminde oluyor aşkın tomurcukları saçılıyor ve alan alıp gidiyor. Belki bir yerde bitiyor; ama ben en zorunu istiyorum. Bitmeyecek sonsuza varacak, beni uzaktayken kelimeleriyle saracak, her türlü ilgilenecek, kimi zaman gidecek. Özlettirmek isteyip ardından dayanamayıp kendisi gelecek. Dudaklarımın yapıştıracağım biri, bilmiyorum bu sıralar çok film izledim belki de içinde bir yerden aşk vardı, okuduğum kitaplarda ölümler var cani cani ölümler, ben bıkıyorum artık saf ve nazlanacağım bir aşk istiyorum. Çok mu zor, orada köşede duruyor olsa ben de görmedim deyip başta geçsem ve sonra elimi eline değdirse ve ben buradayım, beni hiçbir şekilde unutma dese.... Aşka susamak bu olsa gerek, bilmiyorum hiç kimseye sarılmadım ben öyle içten bir sevgiyle, ailem ve sevdiğim dostlarım dışında... Bir sevdiğim olamadı, önledim mi gözlerimi kapatmayı mı tercih ettim. Bilmiyorum, daha küçüksün aşkı yaşıyamazsın. Zaten var mı diye sorduklarında benden çok yanımdakiler tepki verir. Gerçi o da ayrı bir dert olur başıma biliyorum; ama istiyorum. Bunca aşkın yaşandığı yerde, her şey anlamsız yollara çıkıyor. Hiç kimse gerçeği istemiyor. Anlıklara sığınıyor, belki de anlamsızca o anda bilinmeyene bürüyor. Bunu da yaptım, defalarca hata olsun diye kırılıyım aşktan bıkayım diye, nefret edip sadece kendi ellerime kalayım istedim. Ne kadar artık bir bencil olmuş olsam da ben dudaklarımı sonsuza kadar mühürleyeceğim birini istiyorum. Benim gibi olsun her türlü sarılsın kelimelerine, hatta biz aynılıkta ki farklılıkları keşfederken yaralarımızı öpücüklere boğalım. İster uzaktan olsun, ister yakından her türlü onla bir araya gelebilelim biz, o zaman yaratsın ben de yaratayım. Bir gün bizim olsun her güne boyansın. Yeter ki aşk olsun içimizde... Bu hisle uyanayım bir kere güne başlayayım onun günaydını ardından kahvaltıya hiç bıkmadan herkese anlatabileyim onu, o da beni anlatsın engel olmasın hiçbir şekilde saklanmayalım. Ben en zor aşkı istiyorum sorunsuz saf ve birbirine her an sarılıp şarkı söyleyip, anın içinde onlu haller yaratıp büyüterek yaşamak içine doğup doğurtmak isteğinde olduğum bir aşkı farketmek ve içinde bulunup yaşamak istiyorum. Tartışmalar olsun ara sıra ama orada da sarılarak biz hep tartıştıktan sonra birbirimize sarılarak barışalım diyelim. Her türlü dikenli yolda birbirimize destek olalım. Gelgitli bir sevda istemiyorum ben sonsuza gidecek her daim beni ben yapacak anlam katacak ve kattıracak bir aşk istiyorum.